اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

60 درصد کارکنان وزارت بهداشت را بانوان تشکیل می‌دهند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانمندی، دانش و قابلیت بانوان را ستودنی توصیف و تصریح کرد: در ایام همه گیری کرونا بانوان کادر سلامت، ایثار و فداکاری‌های بسیاری از خود نشان دادند و افتخار آفریدند.

60 درصد کارکنان وزارت بهداشت را بانوان تشکیل می‌دهند

به گزارش گروه سلامت خبرگزای فارس، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم  بزرگداشت ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت مقام زن  که با حضور زنان شاغل در ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت صدیقه کبری (س) و روز زن و مادر، بیان کرد: ایام ولادت حضرت فاطمه (س)، از  ایام مبارکیست که خداوند دعاهایمان را مستجاب می کند و دلیل این موهبت  وجود مقدس حضرت صدیقه  طاهره(س) است.

وی با بیان اینکه  بانوان  نقش بی بدیلی در خانواده و جامعه دارند، افزود: تاریخ ایران اسلامی، تاریخی بسیار گرانقدر و با عظمت به خصوص در سالهای بعداز انقلاب اسلامی و با حضور زنان در عرصه های مختلف، بوده است.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه (س) مادر دو امام بزرگوارمان امام حسن (ع) و امام حسین (ع) هستند و بزرگترین خصوصیت ایشان ولایتمداری بود که با فداکاری تا پای جان در دفاع از ولایت  در مقابل دشمنان ایستادند و مبارزه کردند. ایشان الگویی ناب و بی مانند برای زندگی نه تنها مسلمانان بلکه مردم تمام عالم به شمار می روند  و با روشنگری‌ های خویش، نعمت ولایت را پاس داشتند.
 
عین اللهی اظهار کرد: 60 درصد کارکنان وزارت بهداشت را بانوان تشکیل می‌دهند و در دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز بانوان بسیار فعالند؛  به طوری که 751 استاد تمام، 1755 دانشیار و 5809 استادیار این دانشگاه‌ها از  بانوان هستند. از سوی دیگر، 122 هزار و 722 دانشجوی خانم در کشور داریم.
 
وی توانمندی، دانش و قابلیت زنان را ستودنی عنوان و تصریح کرد: در ایام همه گیری کرونا بانوان کادر سلامت ، ایثار و فداکاری های بسیاری از خود نشان دادند و برای کشور، افتخار آفریدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول