اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت ۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

نظامیان رژیم صهیونیستی در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته سه فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رساندند.

شهادت ۳ فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت فلسطین امروز (پنج‌شنبه) از شهادت «سمیر اصلان» فلسطینی ۴۱ ساله بر اثر اصابت گلوله به ناحیه سینه خبر داد. او سومین شهید فلسطینی در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته بود.

به نوشته وبگاه القدس العربی، سمیر اصلان زمانی مورد هدف گلوله قرار گرفت که در اردوگاه «قلندیا» در شمال بیت‌المقدس سعی داشت مانع بازداشت پسرش به دست نظامیان اسرائیلی شود. به گفته اهالی صهیونیست‌ها برای مدت طولانی مانع امدادرسانی به سمیر اصلان شدند و در حالی که خون‌ریزی می‌کرد دور او را گرفته بودند.

اردوگاه آوارگان «قلندیا» صبح امروز شاهد بورش نظامیان صهیونیستی و درگیری جوانان فلسطینی با آن‌ها بود.

همچنین شامگاه دیروز (چهارشنبه) یک فلسطینی به نام «سند محمد عثمان سمامره» از اهالی جنوب الخلیل، به شلیک نظامیان صهیونیست به شهادت رسید. او در حالی که با سلاح سرد یک شهرک‌نشین صهیونیست را در نزدیکی شهرک «حفات یهودا» زخمی کرده بود، مورد هدف قرار گرفت. 

در این مورد نیز نظامیان صهیونیست مانع امدادرسانی به او شده و از ورود آمبولانس‌ و نیروهای امدادی جلوگیری کردند، در حالی که این شهید ۲۰ ساله در حال خون‌ریزی بود.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین روز گذشته از شهادت «عامر سلیم ابو جنید» جوان ۲۱ ساله فلسطینی در اردوگاه «بلاطه» در نابلس خبر داد. این اردوگاه در هفته‌های گذشته شاهد درگیری‌های شدید فلسطینی‌ها با نظامیان صهیونیست بود.

به گفته منابع محلی، نظامیان صهیونیست بار دیگر وارد اردوگاه بلاطه شدند تا چندین نفر را بازداشت کنند که در این اثنا درگیری پیش آمد و ابو جنید از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفت. گروه مقاومت «عرین الاسود» در بیانیه‌ای گفته است که این شهید عضو این گروه بود.

 با تداوم اقدامات ضدفلسطینی کابینه جدید رژیم صهیونیستی و اهانت صهیونیست‌ها به مقدسات اسلامی در قدس به‌ویژه در مسجد الاقصی، عملیات استشهادی فلسطینیان و تیراندازی به مواضع ارتش و پلیس رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و قدس اشغالی در ماه‌های گذشته شاهد افزایش بوده است.

رژیم صهیونیستی از بیم انجام عملیات‌های شهادت‌طلبانه بیشتر، تعداد نیروهای خود را در بخش‌های مختلفی از خاک فلسطین اشغالی افزایش داده و تدابیر شدید امنیتی اتخاذ کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول