اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

باند سارقان سیم برق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

پلیس چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته توانست بیش از 40 کیلوگرم تریاک را کشف و 13 سارق را دستگیر کند.

باند سارقان سیم برق در چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، برخی از اقدامات پلیس چهارمحال و بختیاری در حوزه مبارزه با قاچاق، دستگیری سارقان و کشف مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در ادامه آمده است.

محمدسعید یاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو، موتور سیکلت، منزل، احشام، دوچرخه، خودرو و غیره رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

کشف ۳۰ فقره سرقت در استان

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: مأموران پلیس آگاهی، شهرکرد، لردگان، فارسان، اردل، خانمیرزا، کوهرنگ، بروجن، بن،کیار با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی آثار و علائم به‌جامانده در صحنه‌های سرقت موفق شدند ۱۰ سارق را دستگیر کنند که به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

کشف تریاک در بروجن

کوروش صفیان، فرمانده انتظامی شهرستان بروجن، گفت: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده از افراد معتاد و خرده‌فروشان موادمخدر، ماموران انتظامی شهرستان بروجن پس از هماهنگی قضایی، چهار عملیات در این خصوص انجام دادند و موفق به کشف بیش از یک‌هزار و ۱۲۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک و تعداد ۲ حقه وافور و دستگیری ۷ خرده‌فروش و معتاد مواد مخدر شدند.

 دستگیری باند سارقان سیم برق با بیش از ۱۰ فقره سرقت 

علی تابش‌فرد، فرمانده انتظامی لردگان بیان داشت: با تلاش شبانه‌روزی و تحقیقات به عمل آمده ماموران کلانتری ۱۱ شهدا شهر لردگان موفق به شناسایی ۳ سارق و یک مال‌خر شدند که به بیش از ۱۰ فقره سرقت سیم کابل برق اعتراف و اعلام کردند اموال مسروقه را به یک مال‌خر فروختند.

دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۴۱ کیلوگرم تریاک در خانمیرزا

امیر انتظامی‌نیا گفت: در پی کسب اخبار و گزارشات واصله مبنی بر اینکه فردی قصد جابه‌جایی مقادیری مواد مخدر را دارد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام بررسی‌های لازم و اخذ مجوز قضایی ماموران به محل اعلامی عزیمت کرده و در ایست و بازرسی انجام شده از یک خودرو مقدار ۴۱ کیلو و ۳۳۰ گرم تریاک کشف و یک سوداگر مرگ دستگیر شد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول