اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تولید ۵۱ هزار تن شن و ماسه در کارخانه آسفالت ایلام

شهردار ایلام گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه آسفالت ایلام به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولیدشده است.

تولید ۵۱ هزار تن شن و ماسه در کارخانه آسفالت ایلام

بابک محمدی آوندی شهردار ایلام‌ شامگاه امروز در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: طی هشت ماهه اخیر شهرداری ایلام‌ در بخش عمران و زیر ساخت شهری افزون بر ۵۹۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

وی افزود: اجرای باکس گذاری بلوار پژوهش به مبلغ ۱۵ میلیارد ریال، بازسازی میدان دفاع مقدس به مبلغ حدود ۲۲ میلیارد ریال، اجرای موزاییک فرش معابر در ۲ فاز به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در بلوار مدرس و خیابان پاسداران از جمله این فعالیت ها است.

شهردار استان ایلام با بیان این که روزانه یک هزار تن نخاله های ساختمانی توسط شهرداری جمع آوری می شود گفت: تکمیل مراحل هوشمند سازی و نصب سامانه آر. اف. آی. دی برای نظارت و کنترل ماشین آلات حمل نخاله های شهری و جلوگیری از تخلیه آن در سطح یا حاشیه شهر از دیگر خدمات و اقدامات شهرداری ایلام محسوب می شود.

آوندی گفت: رایزنی و اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض از وزارت کشور و سازمان شهرداری ها برای تزریق به پروژه عمران شهری و پیگیری و نیز اخذ ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای موضوع اربعین و همچنین بخشی از آن برای بهسازی سیل بندهای شهر با تلاش فرمانداری ایلام انجام گرفت.

وی ادامه داد: پیگیری احداث پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر، مسدود سازی خیابان سعدی جنوبی و ساماندهی پیاده راه ها در راستای شهر انسان محور، طراحی پل عابر پیاده در میدان میلاد به مبلغ ۲ میلیارد ریال، اختصاص ۵ میلیارد ریال اعتبار برای سیستماتیک کردن دایره حقوقی و همچنین ماده ۱۰۰ از دیگر اقدامات هشت ماهه شهرداری ایلام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: قرار داد سیل بند تخریبی بلوار اصناف و خیابان پونه به مبلغ حدود ۱۸ میلیارد ریال، زیر سازی ورودی آرامستان بالغ بر ۲۴ هزار متر مربع و پیگیری احداث کارخانه پردازش و بازیافت پسماند و همچنین تصفیه فاضلاب از دیگر خدمات شهرداری ایلام است.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین اقدامات شهرداری در سال جاری به روز رسانی حقوق نیروها و کارکنان شهرداری و پرداخت ۵۰۰ میلیارد ریال حقوق و اضافه کار است، چرا که پیش از این پرداخت حقوق و اضافه کار آن ها با مشکل مواجه بود.

آوندی گفت: طی هشت ماهه نخست سال جاری ۵۱ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولید شده که ۳۰ هزار تن شن، ماسه و بیس در کارخانه به ارزش حدود ۴۶ میلیارد ریال تولید شده که ۳۰ هزار تن آن به صورت دپو در کارگاه و ۲۱ هزار و ۴۷۰ تن دیگر آن به شهر ارسال شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول