اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اسکان ۵۷۰ گرفتار برف و کولاک در خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت :۵۷۹ نفر در خراسان رضوی اسکان اضطراری شدند و تعداد ۳۷۳ تخته پتو و موکت و ۷۲۰ اقلام غذایی اضطراری در بین در راه‌ماندگان توزیع شد.

اسکان ۵۷۰ گرفتار برف و کولاک در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن ذاکریان اظهار کرد: ۵۷۹ نفر در خراسان رضوی اسکان اضطراری شدند و تعداد ۳۷۳ تخته پتو و موکت و ۷۲۰ اقلام غذایی اضطراری در بین در راه‌ماندگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: با توجه به برودت هوا و سامانه بارشی تا به امروز  یک هزارو ۴۷۶نفر دچار حادثه و ۹۲خودرو در محاصره برف گیر افتادند.

وی ادامه داد: ۷۴ تیم عملیاتی به ظرفیت ۲۰۴ نفر با ۷۸ خودرو آمبولانس ، ست نجات ، کمک دار سبک ،کمک دار سنگین ، سواری به یک هزارو ۳۴۶نفر امدادرسانی کردند.

ذاکریان با بیان این مطلب که ۱۷ شهر خراسان رضوی محضور برف و کولاک بودند تصریح‌کرد: در این عملیات‌ها ۵۷۹ نفر اسکان اضطراری شدند و تعداد ۳۷۳ تخته پتو و موکت و ۷۲۰ اقلام غذایی اضطراری در بین در راه‌ماندگان توزیع شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طی۷۲ ساعت گذشته امدادگران و نجاتگران هلال احمر به۱۴۷۶ فرد گرفتار در برف و کولاک در جاده های مختلف استان امدادرسانی کردند که در این راستا ۱۱۷بسته غذایی،۳۵۴ پتو،۱۹تخته موکت۳۰کیلوگرم نایلون چادر،۱۰۴آب معدنی، ۱۰کیلوگرم خرما و ۱۲۲ قوطی کنسروجات توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: شعب درگیر حوادث برف و کولاک(بجستان، بردسکن، تایباد،تربت جام،تربت حیدریه، خواف، خوشاب،سبزوار، سرخس،فریمان، گناباد،مرکز استان، مشهد،مه ولات،نیشابور) بودند که ۷۴ تیم عملیاتی با ۲۰۴ نیروی امدادگر و نجاتگر این تعداد امدادرسانی را انجام دادند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول