اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وعده تعریض جاده 4 کیلومتری فراشبند تا قبل از عید تمدید شد

تعریض محور 4 کیلومتری از شهر فراشبند تا روستای آویز واقع در محور فراشبند_کازرون طبق وعده تازه معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس تا قبل از عید به اتمام می‌رسد.

وعده تعریض جاده 4 کیلومتری فراشبند تا قبل از عید تمدید شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شیراز ، مبنی گزارش قبلی خبرگزاری فارس در ارتباط با تعریض محور فراشبند تا روستای آویز واقع در محور فراشبند_کازرون که طبق وعده علیرضا راستیار مدیر کل راهداری استان فارس قرار بود اواخر تیرماه تعریض این محور انجام شود اما طبق آخرین مصاحبه خبرگزاری فارس با مسعودی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس ، مسعودی گفت : قرار بوده است در قالب یک قرارداد فیروزآباد_جم که با پیمانکار مربوطه می بندیم بتوانیم کار را انجام دهیم اما قرارداد کمی به تعویق افتاد، قرارداد با پیمان کار به تازگی منعقد شده است و قرار است در اولین فرصت کاری تعریض این جاده صورت گیرد. 

مسعودی اظهار داشت: پیمانکار در حال تجهیز و نصب کردن کارخانه آسفالت و سنگ شکن در همان منطقه فراشبند است؛ دستور کار داده شده است که بلافاصله بعد از تجهیز شدن تعریض این جاده هم انجام شود.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: پیمانکار در حال حاضر ، در حال تجهیز کردن کارگاه است و ما این نوید را به مردم این منطقه می دهیم که تا قبل از سال جدید تعریض جاده فراشبند تا روستای آویز انجام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول