اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه‌های تامین اجتماعی/ تجهیزات خدمات تخصصی به الیگودرز اختصاص می‌یابد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: خدمات تخصصی در درمانگاه تامین اجتماعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مسوول شهرستان در حوزه خدمات بهداشتی افزایش پیدا کند.

افزایش خدمات تخصصی در درمانگاه‌های تامین اجتماعی/ تجهیزات خدمات تخصصی به الیگودرز اختصاص می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از الیگودرز، محمد خدابخشی صبح امروز در جلسه‌‌ای که با حضور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور در الیگودرز برگزار شد، عنوان کرد: یکی از مطالبات شهرداری و شورای شهر الیگودرز مربوط به بدهی است که به سازمان تامین اجتماعی دارند.

وی افزود: با توجه به درآمد پایین شهرداری ، دوستان شهرداری و شورای شهر پیشنهاد تهاتر دو قطعه زمین را برای احداث درمانگاه به جای بدهی خود به تامین اجتماعی دارند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی دیگر از مواردی که مردم شهرستان از آن احساس نارضایتی دارند مربوط به خدمات درمان تامین اجتماعی است.

خدابخشی با اشاره به اینکه شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی در یک مکان قرار دارند، افزود: با توجه به کم عرض بودن خیابان پونه زار و تعداد بالای مراجعین به درمانگاه و شعبه شاهد ترافیک زیاد در این خیابان هستیم، بنابراین درخواست ما تفکیک شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی است.

وی بیان کرد: نکته دیگر کمبود تنوع پزشکان متخصص است، انتظار ما در حوزه درمان علاوه بر تفکیک درمانگاه افزایش خدمات تنوع تخصصی است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی نیز یکی دیگر از مواردی است که انتظار داریم به آن توجه شود.

خدابخشی در ادامه به سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی در حوزه کارخانه لاستیک بارز مربوط می‌شود، عنوان کرد: با توجه به اینکه تسهیلات مورد نیاز برای تامین ماشین آلات ۱۲۰ میلیون یورو در صندوق توسعه ملی مصوب شده است، انتظار ما این است که برای تخصیص اعتبار کمک کنند، مطالبه دیگر تامین آورده کامل سهامداران است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز هدف از سفر به الیگودرز را بررسی وضعیت خدماتی تامین اجتماعی عنوان کرد و افزود: اولویت ما این است که متناسب با مطالبات و شرایط مردم اقداماتی را انجام دهیم.

موسوی بیان کرد: در این سفر مقرر شد خدمات تخصصی در درمانگاه تامین اجتماعی با کمک دانشگاه علوم پزشکی و مسوول شهرستان در حوزه خدمات بهداشتی افزایش پیدا کند.

وی گفت: تجهیزات مورد نیاز افزایش خدمات تخصصی از محل سفر تامین می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور در خصوص مشکلات شهرداری با تامین اجتماعی عنوان کرد: قرار شد رفع این مشکل با اولویت تهاتر زمین و یا اقساط بلند مدت انجام شود.

موسوی بیان کرد: در رابطه با مطالبه تفکیک درمانگاه و شعبه هم صحبت‌هایی مطرح شد ، قرار است گروه تخصصی بررسی و جمع بندی این موضوع را انجام دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول