اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

مسئولان در مورد عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: عفاف و حجاب در تمام ادیان و به عنوان یک واجب شرعی محسوب می‌شود و انتظار داریم که مسئولان در زمینه حجاب و عفاف به وظیفه خود عمل کنند.

مسئولان در مورد عفاف و حجاب به وظیفه خود عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر با تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار داشت: عفاف و حجاب به عنوان یک اصل و مساله شرعی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. 

وی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب در تمام ادیان و به عنوان یک واجب شرعی محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مسئولان در زمینه حجاب و عفاف به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه بوشهر از بین بردن حجاب و شکستن حرمت عفت را یکی از راهکارهای جهان استکبار دانست و اضافه کرد: حجاب و عفاف یکی از عوامل مهم حفظ حریم و حرمت بانوان است. 

وی با بیان اینکه حفظ عفاف و حجاب یکی از عوامل حریم و حرمت بانوان و یک اصل مسلم شرعی است افزود: در دین اسلام و ادیان شرعی واجب شرعی ضروری است و مذاهب اسلامی بر آن واقف هستند. 

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تاکید کرد: جبهه استکبار از ابتدا به دنبال شکستن شخصیت و حرمت آسمانی زن در همه عرصه‌ها بود و یکی از راهکارهای جهان استکبار توسط مزدورانش کشف حجاب بوده است. 

وی ادامه داد: به همین علت حجاب و عفاف یکی از موارد مهم حفظ حریم بانوان و حکمی است که خداوند در شرع و قرآن بیان کرده است. 

آیت‌الله صفایی بوشهری با اشاره به سفر هفته اخیر خود به شهرستان عسلویه و دیدار با مردم بیان کرد: مردم عسلویه با اتحاد و همدلی در کنار هم زندگی می‌کنند و انسجام و وحدت در این شهرستان مثال‌زدنی است. 

وی به برخی از مشکلات و نیازهای مردم شهرستان عسلویه در زمینه‌های مختلف از جمله زیرساخت‌های آموزشی، آب، راه، محیط زیست و… اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم مسئولان با تلاش بیشتری برای رفع مشکلات مردم عسلویه اقدام کنند. 

امام جمعه بوشهر در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان برای خدشه‌دارکردن وحدت عمومی در کشور بیان کرد: نقشه جامع و محاسبات دشمن برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی در مقابل اراده ملت ایران شکست خورد. 

وی یادآور شد: دشمن فکر می‌کرد با این توطئه‌ها، طراحی‌ها، توهین، تهدید و حرکت‌های ایذایی می‌تواند ضربه‌ای و خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی وارد کند اما ملت ایران ثابت کرد پای این نظام و انقلاب ایستاده اند. 

آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: شکست دشمن در توطئه اخیر نشان داد که عزم و اراده ملت ایران برای حفظ نظام از دسیسه‌های دشمن برای براندازی محکم‌تر است و دشمن متوجه شد که بار دیگر در محاسبه‌های خود برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی اشتباه کرده است. 

وی تاکید کرد: ملت ایران با تمام توان حافظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و مطیع رهبر معظم انقلاب هستند و دشمن باید بداند تا ولایت فقیه در ایران وجود دارد و رهبری همچون رهبر معظم انقلاب و مردمی بصیر وجود دارد باید فکر براندازی نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است را با خود به گور ببرند. 

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه وحدت و انسجام بین ملت موجب اقتدار جامعه می‌شود گفت: هدف اغتشاشات اخیر ایجاد ضعف نبود بلکه آنها با ایجاد اعتصاب به دنبال ایجاد ممانعت در پیشرفت‌های مختلف صنعتی بودند اما مردم آگاه در مقابل این دسیسه دشمن ایستاند. 

صفایی بوشهری اقدام اخیر نشریه فرانسوی را محکوم کرد و گفت: کشوری مانند فرانسه هیچ جایگاهی در محاسبات سیاسی و فرهنگی ما جز خیانت و جنایت ندارد و ما این اقدام نشریه صهیونیزمی فرانسه را محکوم کرده و با صدای رسا می‌گوئیم ملت ایران پای حجاب، پیامبر اسلام، رهبریت و مرجعیت ایستاده است.

پایان خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول