اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مردم ایران در برابر توهین فرانسوی‌ها کوتاه نخواهند آمد/ اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند

امام جمعه مراغه با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام ولایت، خواستار برخورد جدی وزرات امور خارجه با مقاومات فرانسوی و این نشریه موهون شد.

مردم ایران در برابر توهین فرانسوی‌ها کوتاه نخواهند آمد/ اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با محکوم کردن توهین نشریه فرانسوی به مقام ولایت، خواستار برخورد جدی وزارت امور خارجه با مقاومات فرانسوی و این نشریه موهون شد و اظهار کرد: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها از خود اختیاری در جهان ندارند و پشت پرده این مجله سرویس‌های جاسوسی آمریکا و صهیونیستی قرار گرفته‌اند.

وی گفت: حال امروز اروپا از نظر تامین انرژی و روی آوردن به سوزاندان درختان نشان می‌دهد آنها در دام آمریکایی‌ها گرفتار شده‌اند.

امام جمعه مراغه در ادامه از مسؤولان وزارت امور خارجه خواست در برابر این توهین محکم بایستند و با احضار سفیر و محکوم کردن آنها بسنده نکنند.

وی یادآور شد: نشریه فرانسوی شارلی ابدو با توهین به مرجعیت بی‌منطقی و ذبونی خود را نشان داده است.

پورمحمدی افزود: امروز وضعیتی که اروپایی‌ها با نقشه آمریکا در آن گرفتار شده‌اند در ایران بود، شبانه‌روز علیه ایران تبلیغات منفی داشتند.

خطیب جمعه مراغه در ادامه با اشاره به نقش مرجعیت شیعه در اعتلای دین محمدی خاطرنشان کرد: علمای دین بارها در برابر شاهان مستبد و افکار انحرافی قیام کرده‌اند و در این راه به موفقیت‌هایی نیز دست یافته‌اند.

پایان پیام/۶۰۰۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول