اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

مواد محترقه عامل انفجار خانه مسکونی در بوکان

رییس سازمان آتش نشانی بوکان گفت:تجمع مواد محترقه عامل انفجار خانه مسکونی در بوکان بوده است.

مواد محترقه عامل انفجار خانه مسکونی در بوکان

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه رسول معروفی رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان اظهار داشت: پس از بررسی کارشناسان و آواربرداری مشخص شد که حادثه تخریب واحد مسکونی در این شهر ناشی از انفجار مواد محترقه انباشت شده در این واحد بوده است.

رسول معروفی گفت: آواربرداری این واحد مسکونی با استفاده از یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر و سه دستگاه کمپرسی از شب گذشته شروع شده و امروز به پایان می‌رسد.

وی افزود: بر اثر شدت انفجار این حادثه دیوارهای چند واحد مسکونی در همجوار ساختمان محل انفجار هم آسیب دیده که به دلیل شدت آسیب یک واحد مسکونی با دستور مسوولان تخلیه شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: با تلاش ماموران آتش نشانی اجساد ۶ نفر شامل ۲ کودک، ۲ مرد و ۲ زن که همگی اعضای یک خانواده بودند از زیر آوار بیرون آورده شده و سه مجروح این حادثه نیز برای مداوا به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی اضافه کرد: یکی از ماموران آتش نشانی نیز هنگام آوار برداری از ناحیه سر دچار مصدومیت شد که بلافاصله از سوی امدادگران برای مداوا به بیمارستان شهیدقلی‌پور بوکان اعزام شد.

معروفی یادآور شد: پس از وقوع این حادثه، ۱۵ نفر از نیروهای آتش نشانی از چهار ایستگاه به محل اعزام شده و تعدادی از نیروهای ذخیره نیز برای کمک به امدادگران فراخوانده شدند.

شامگاه گذشته حادثه انفجار در یک منزل مسکونی در کوچه بهار خیابان ورزش بوکان روبه‌روی میدان فوتبال وحدت این شهر روی داد که در ابتدا گفته شد این حادثه بر اثر انفجار گاز شهری است اما در نهایت مشخص شد که ناشی از انفجار مواد محترقه دست ساز بوده است.

پایان

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول