اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

معاون سیاسی حزب موتلفه: ذات اغتشاش دیکتاتوری است/ باید مجازات بازدارنده، برای اظهارات بی پشتوانه درنظر گرفت

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ذات اغتشاش دیکتاتوری است، گفت: اعتراض یک رفتار مدنی و حق مردم است اما بین اعتراض و اغتشاش مرز روشنی وجود دارد و باید این مرزها را خط قرمز برای رسانه ها و تحرکات بدانیم.

معاون سیاسی حزب موتلفه: ذات اغتشاش دیکتاتوری است/ باید مجازات بازدارنده، برای اظهارات بی پشتوانه درنظر گرفت

مهدی عرب صادق معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس گفت: دیکتاتوری رسانه ای هژمونی تک‌جانبه گرای غرب، رسانه را برای دیکتاتوری قدرت خود در ظلم به دیگر ملت های دنیا می خواهد.

وی با اشاره به ضرورت مسئله شناسی در مواجهه با حکومت های دیجیتالی گفت: جهاد تبیین لازمه دستیابی به بازدارندگی رسانه ای است و برای گام دوم انقلاب بسیار ضروری است  و ما باید در مقابل دیکتاتوری رسانه ای غرب قوی شویم

عرب صادق ادامه داد: امروز عرصه ارتباطات، توسط سرمایه داران صهیونیست غربی قطب سازی شده است و قوانین را خودشان تعریف، تفسیر و اجرا می کنند، در اتاق فکرهایشان تولید محتوا و خبرسازی می کنند تا اهداف خود را با جنگ روایت ها پیش برند‌ و هر جا که لازم شد جنگ نظامی و سخت را علیه ملت ها طراحی کنند.

وی گفت: رسانه های غربی، حساسیت افکار عمومی دنیا را طراحی و از مسیری که خود می خواهند برای این توابع پاسخ بهینه تعیین می کنند یه نوعی که امروز انگاره ی دموکراسی حاکمیت دیجیتالی غرب، غیر علمی و ساده انگارانه است و این تفکر، نقطه ی کاری است که دشمن برای مسئله خود تعریف کرده.

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: جامعه امروز کنجکاوانه حقیقت وقایع را دنبال می کند، اگر عرصه رسانه مرجعیت و جامعیت خود را از دست دهد، رسانه های خارج مرز ها روایت سازی و کنترل روایت و افکار را در دست می گیرد و این یعنی اینکه دروازه خود را برای گل دشمن رسانه و رسانه دشمن باز گذاشتیم.جریان های استعمار اگر توان براندازانه کوتاه مدت نطامی و سخت حکومت ها را نداشته باشند، پشتوانه مردمی آنها را از طریق رسانه ها و جنگ شبکه ای، هدف می گیرند تا اعتماد زدایی کنند.

این فعال سیاسی گفت: آنها در چنین فضایی به جای بمب و موشک نظامی از روایت سازی جعلی و ایده استفاده می کنند و در مقابل، سکوت، وادادگی روایت است.

وی ادامه داد: اغتشاشگران سربازان دیکتاتوری رسانه های شبکه های استعمار هستند و غالبا متوجه دنباله رفتارهای خود نیستند.

عرب صادق افزود: اسلام دین مهربانی است و رحمت، اما مهربانی و رحمت را نمی شود فقط برای مجرمان قتل و محاربه در کشور دانست، پس تکلیف پدرانی که فرندانشان یا فرزندانی که پدرانشان را در اغتشاشات از دست دادند چست؟ اینها مشمول رحمت خدا نمی شوند؟ من با قاطعیت خدمت شما عرض می کنم این اغتشاشات اصلا زمینه اقتصادی و نارضایتی اقتصادی ندارد، این جنگی است که سه سال است برای آن طراحی داشته اند و الحمدلله تمام سرمایه شان در این جنگ سوخت و ملت ایران پیروز شدند.

وی گفت: باید مجازات بازدارنده، برای اظهارنظرات بی پشتوانه رسانه ای خواص سیاسی و موثرهای رسانه ای مطرح گردد و هزینه تراشی های روانی و رسانه ای این اشخاص برای ملت متوقف شود.

عرب صادق در پایان گفت: از رسانه های داخلی هم تشکر می کنم که در اغتشاشات اخیر ذات رسانه های معاند را به خوبی نشان دادند. ذات این‌ها دیکتاتوری است و وای به روزی که این افراد به قدرتی برسند، لذا این افراد با مرگ بر دیکتاتور دچار خودزنی می شوند. اعتراض یک رفتار مدنی است و حق مردم است اما بین اعتراض و اغتشاش مرز روشنی وجود دارد و باید این مرزها را خط قرمز برای رسانه ها و تحرکات بدانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول