اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزارت خارجه و قوه قضائیه از ساحت پیامبر اسلام و کیان مرجعیت شیعه دفاع کنند

رئیس و جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین(ع) در پی اهانت نشریه مبتذل فرانسوی به رهبر معظم انقلاب، با صدور بیانیه‌ای، این اقدام موهن را شدیدا محکوم کرد و نوشت: وزارت خارجه و قوه قضائیه از ساحت پیامبر اسلام و کیان مرجعیت شیعه دفاع کنند.

وزارت خارجه و قوه قضائیه از ساحت پیامبر اسلام و کیان مرجعیت شیعه دفاع کنند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، رئیس و جمعی از مدیران، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین(ع) در پی اهانت نشریه مبتذل فرانسوی(شارلی ابدو) به ساحت امام المسلمین، مراجع عظام شیعه و رهبر معظم انقلاب، این دانشگاه، با صدور بیانیه ای، این اقدام موهن را شدیدا محکوم کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

کافران می‌خواهند تا نور خدا را به گفتار باطل (طعن و مسخره) خاموش کنند و البته خدا نور خود را  کامل و محفوظ خواهد داشت، هرچند کافران را ناخوش گرداند. «سوره مبارکه صف، آیه ۸»

اقدام موهن و ضد انسانی نشریه مبتذل فرانسوی در اهانت به امام المسلمین، مرجعیت شیعه و رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی، دل‌های شیعیان، مسلمانان و آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

اهانت‌های سالیان پیش نشریات آن کشور، به ساحت قدسی پیامبر اعظم صلی الله علیه و آله و سلم و سایر انبیاء الهی علیهم السلام و نیز قرآن کریم و در ادامه به رهبر فرزانه انقلاب، به بهانه دروغین آزادی بیان، نشان از انحطاط فرهنگ غرب و سقوط اخلاقی سردمداران کشورهای غربی به ویژه دولتمردان کشور فرانسه بوده و اهانتی علیه همه ادیان الهی و پیروان صدیق آن و تمام آزادی‌خواهان عالم بشریت است.

این اهانت وقتی با اقدام‌های ضد بشری دولت فرانسه در جرم انگاری نفی و یا تحقیق منصفانه و آزادانه در باب هولوکاست ادعایی صهیونیسم بین الملل، ایجاد محدودیت برای رعایت حجاب زنان و همچنین خودداری آن دولت از عذرخواهی و مجازات عاملان قتل عام مردان، زنان و کودکان الجزایری در ۸ می ۱۹۴۵ همراه شود، نفاق و دورویی این دولت را بیان خواهد داشت.

اینجانبان ضمن اعلام انزجار از این اقدام‌های شرم آور و غیر انسانی دولت فرانسه، از شخصیت‌های آزاده جهان و دانشگاه‌های جهان اسلام و نهادهای جمهوری اسلامی به ویژه وزارت امور خارجه و قوه قضائیه انتظار داریم با پیگیری و اقدام‌های همه‌جانبه خود در مجامع بین‌المللی، ضمن محکوم‌کردن این اهانت سخیف، از ساحت مقدّس پیامبر اعظم- صلی الله علیه و آله و سلّم- و کیان مرجعیت شیعه، با قاطعیت دفاع کنند.

از درگاه خداوند سبحان، عزّت اسلام و مسلمین، اقتدار کیان مرجعیت شیعه و علمای دین، سلامت و نصرت رهبر بزرگوار و حکیم انقلاب اسلامی-مدّظله العالی- و استواری و تحکیم بین علمای ارزشمند دین در سایه توجهات خاصّه حضرت ولی عصر-عجل الله تعالی فرجه الشریف- را مسئلت می‌کنیم.

ریاست، مسئولان، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول