اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

در پی افزایش مصرف گاز در گیلان، تمامی جایگاه‌های CNG از مدار خارج شدند

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون متر مکعبی گاز در استان گیلان گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه‌های CNG را از مدار خارج کردیم.

در پی افزایش مصرف گاز در گیلان، تمامی جایگاه‌های CNG از مدار خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عیسی جمال نیکویی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصرف گاز در استان گیلان به دلیل برودت هوا با افزایش مواجه شده است، اظهار کرد: در چند روز گذشته شاهد کاهش شدید دما در استان‌های شمالی به ویژه استان گیلان بودیم که همین امر سببب شد تا مصرف گاز در این استان در بخش‌های مختلف افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به مصرف بیش از ۲۰ میلیون متر مکعبی گاز در استان گیلان گفت: در شبانه‌روز گذشته ۲۵ میلیون متر مکعب گزارش شده که از این میزان ۱۸ میلیون مترمکعب مربوط به بخش خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان نقش تعطیلی روز جمعه در کاهش مصرف گاز را بسیار مؤثر دانست و افزود: تعطیلی روز گذشته سبب شد تا فعالیت صنایع و مصارف غیرضرور محدود شود که همین امر منجر به کاهش  یک میلیون متر مکعب مصرف گاز در گیلان شد.

نیکویی با تأکید بر لزوم  محدود کردن فعالیت صنایع با توجه به تداوم هوای سرد در استان گیلان بیان کرد:  با افزایش سرمای هوا و افزایش مصرف گاز بخش خانگی ناگزیر می‌شویم بخشی از شبکه را از دست بدهیم لذا از مردم درخواست داریم در مصرف بهینه گاز ما را یاری کنند.

وی از عدم خدمات‌رسانی تمامی جایگاه‌های سی ان جی در استان گیلان خبر داد و گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده در تولید و تأمین گاز، تمام جایگاه‌های سی ان جی را از مدار خارج کردیم تا از این طریق یک میلیون مترمکعب از این طریق صرفه جویی شود.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول