اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

داستان تکراری گل‌آلود شدن آب شرب در برخی مناطق اهواز

روزهای گذشته ویدیوهایی از گل آلود و کدر شدن آب شرب اهواز در شبکه های اجتماعی منتشر شد و مردم از بی کیفیتی آن گلایه کردند.

داستان تکراری  گل‌آلود شدن آب شرب در برخی مناطق اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روزهای گذشته ویدیوهایی از گل آلود و کدر شدن آب شرب اهواز در شبکه های اجتماعی منتشر شد و مردم از بی کیفیتی آن گلایه کردند.

آبفای اهواز در واکنش به گل آلود شدن آب شدن در برخی مناطق اهواز مثل همیشه با تاخیر اطلاعیه ای صادر کرد و در آن عنوان داشت در حال انجام عملیات اجرایی سرویس و تعویض شیرآلات فرسوده شبکه توزیع آب در مرکز و سایر نقاط شهر هستیم و  در صورت بروز هرگونه کدورت آب شرب عذرخواهیم.

دو ماه پیش هم آب چند روزی در اهواز با قطعی و گل آلودی همراه بود تا آنجا که برخی مدارس اهواز مجبور به تعطیلی شدند سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس در این خصوص گفته بود این مشکل به دلیل ناهماهنگی میان آبفا و سازمان آب و برق خوزستان رخ داده است.

هر از چند گاهی کیفیت آب شرب اهواز با افت بسیاری مواجه میشود که همین امر سبب نارضایتی شهروندان و همچنین نگرانی آنها از بروز بیماری در نتیجه مصرف این آب می شود.

پایان پیام/

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول