اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انتقاد وزیر ورزش از استفاده چمن مصنوعی در ورزشگاه‌های شمال

وزیر ورزش و جوانان در انتقادی به وضعیت چمن ورزشی استان‌های شمالی گفت: افسوس می‌خورم در استان مازندران به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده می‌شود؛ به مدیران استان‌های شمالی دستور دادم تا از چمن‌های طبیعی برای استادیوم‌ها استفاده کنند.

انتقاد وزیر ورزش از استفاده چمن مصنوعی در ورزشگاه‌های شمال

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حمید سجادی عصر امروز در حاشیه بازدید از استادیوم ورزشی نیمه‎کاره شهید چمران این شهرستان با اشاره به اینکه افسوس می‌خورم در استان مازندران به جای چمن طبیعی از چمن مصنوعی استفاده می‌شود، اظهار کرد: فضای زیبایی در برپایی استادیوم شهید چمران شاهد هستیم و نکات مورد نظر نقد و بررسی شد، چمن با کیفیت خوب و استانداردهای لازم در این مجموعه به کار رفته هرچند شهرستان آمل بازیکنان فراوان در سطوح مختلف لیگ برتر دارد و مردم آن با این استادیوم خاطره دارند.

وی افزود: به همه مدیران کل ورزش و جوانان اعلام کردم که در مناطقی که تأمین آب وجود دارد به ویژه در استان‌های مازندران، گیلان، گلستان و استان‌های جنوبی کشور چمن طبیعی اختصاص یابد تا امنیت، ایمنی و سلامت ورزشکاران و کیفیت تمرین و مسابقات در تمام ابعاد توجه شود پس بهتر است برنامه‌ریزی‌ها به سوی استفاده از چمن‌های طبیعی باشد.

وزیر ورزش و جوانان با اعلام انجام بازی فوتبال پیشکسوتان تیم ملی فوتبال ایران با ورزشکاران آملی در استادیوم شهید چمران، تصریح کرد: پس از راه‌اندازی چمن مصنوعی موردنیاز، به نصب سایر امکانات ورزشی همانند ورودی‌های در دسترس مناسب، محل نگهبانی مطلوب، اتاق‌های مناسب برای پذیرایی، رختکن، اتاق استراحت و استقبال پیش‌بینی شود این موارد استانداردهای لازمه است که همه اماکن ورزشی به خودشان می‌بینند.

سجادی با اشاره به نصب برج‌های تکمیل نور، اتاقک‌های برق و لوازم روشنایی استادیوم آمل، بیان کرد: امیدواریم تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی با نصب روشنایی استادوم شهید چمران این مجموعه شکل جدیدی به خود بگیرد زیرا با مهیا شدن برق استادیوم در ساعاتی از شب نیز ورزشکاران از زمین مطلوب برای ورزش بهره می‌گیرند هرچند هر مجموعه بدون برق برای غروب و شب از مدار خارج می‌شود البته بسیاری از اوقات فراغت ورزشکاران در غروب و شب بوده و با توجه به فراهم بودن شرایط آب و هوایی تا نیمه شب ورزشکاران مشغول به تمرین می‌شوند.

سجادی با اشاره به تکمیل حدود ۳ هزار و ۸۰۰ صندلی برای تماشای مسابقات در استادیوم آمل، یادآور شد: در صورت وجود ظرفیت اضافی، صندلی‌های مورد نیاز برای نصب مهیا می‌شوند.

وی با اعلام اینکه استادیوم آمل در مرکز و قلب شهر قرار دارد و هر فرد با پیاده‌روی کوتاه می‌تواند خود را برای ورزش در مکانی بسیار مناسب مهیا کند، گفت: تمام تلاش خود را برای تکمیل استادیوم شهید چمران آمل به کار می‌بندیم تا هرچه زودتر ورزشکاران در مکان ورزشی استاندارد و مجهز ورزش کنند.

به گزارش فارس، از ۱۷ سال گذشته تاکنون وزرای دولت‌های گذشته و معاونان آنها بازدیدهایی از استادیوم ورزشی نیمه‌کاره شهید چمران آمل داشتند که از آرزوهای ورزشی ورزشکاران این شهرستان تمرین دوباره در این مجموعه است.

۲۵ بهمن سال گذشته نیز معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان فاز نخست استادیوم ۵ هزار نفری شهید چمران آمل را افتتاح کردند و قول مساعد برای تکمیل نورافکن و دیگر زیرساخت‌ها را دادند که همچنان نیمه‎کاره مانده است.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول