اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از پروژه تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران خبر داد.

تعمیر و ایمن سازی بیش از ۷ کیلومتر خطوط جریانی گاز در شرکت نفت گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران مهرداد کاهکش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در بین شرکت های دیگر دارای ویژگی خاص است.

وی بیان کرد: چنانکه گستردگی خطوط لوله این شرکت در چهار استان و صعب العبور بودن آن ایمن سازی خطوط لوله های نفت و گاز از اولویت های اصلی این شرکت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در همین راستا در حال حاضر پروژه خط لوله ۸ اینچ گاز به طول هفت هزار و صد متر در حال انجام است .

 کاهکش عنوان کرد: خطوط ۸ اینچ چند راهه پازنان ۲ شامل خطوط مربوط به پنج حلقه چاه گازی چند راهه ۲پازنان۲ به طول ۷۱۰۰متر خط لوله به سایز ۸اینچ می‌باشد.

وی گفت: عملیات‌های اجرایی شامل خاکبرداری از روی کلیه خطوط به طول ۷۱۰۰متر؛ نواربرداری و تمیزکاری و عملیات سند پلاست؛ رنگ آمیزی با رنگ اپوکسی؛ عملیات برشکاری و تعویض نقاط معیوب در طول مسیر ۷۱۰۰متر خط لوله ۸ اینچ

و ساخت مجدد تکیه گاه مهار کننده بر روی چاها؛ عملیات خاکریزی با خاک نرم و خاک معمولی برروی کلیه خطوط در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: همزمان عملیات تست هیدرواستاتیک کلیه خطوط پنج حلقه چاه، عملیات توپکرانی خطوط ۵ حلقه چاه و اتصال نهایی و در سرویس قرار دادن مجدد خطوط به چاهها و چند راهه ۲پازنان ۲ نیز با سرعت و ایمنی کامل در حال تکمیل شدن است و در روزهای آینده وارد مدار می شود.

انتهای پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول