اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

عاملین قتل مونا نقیبی دستگیر شدند+ فیلم

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شناسایی و دستگیری عاملین قتل دختربچه سراوانی با کار دقیق پلیس خبر داد.

عاملین قتل مونا نقیبی دستگیر شدند+ فیلم

مرتضی جوکار امروز در گفت‌ وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در آبان ماه سال جاری در پی وقوع تیراندازی در یکی از مناطق مسکونی شهرستان سراوان دختربچه ای به نام مونا نقیبی مورد اصابت گلوله قرار می گیرد و جان خود را از دست می دهد.

وی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی به همراه اکیپ بررسی صحنه جرم به سرعت در محل حاضر شدند و از همان لحظات ابتدایی تحقیقات خود را جهت شناسایی عاملین جنایت آغاز کردند.

 این مقام انتظامی افزود: متاسفانه رسانه های وابسته به معاندین و مغرض ادعا کردند که در پی تیراندازی بی ضابطه نیروهای نظامی در یکی از مناطق مسکونی از توابع شهرستان سراوان مونا نقیبی جان باخته است و با انتشار این خبر کذب موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کردند.

جانشین انتظامی استان گفت: تحقیقات و بررسی های میدانی پلیس از همان ابتدا مشخص می کرد که یک باند سارقین مسلح هنگام سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی کرده و متاسفانه در این بین دختر بچه ۷ساله ای به نام مونا نقیبی در حین مورد اصابت گلوله قرار پیگیرد و به قتل می رسد.

 وی افزود: با رصد دقیق پلیسی مشخص شد عاملین این جنایت پس از وقوع قتل به یکی از کشور های همسایه گریخته اند.
 

 

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سرانجام با کار دقیق پلیسی و با توجه به حساسیت موضوع عاملین این جنایت به محض ورود به کشور شناسایی و در یک عملیات منسجم و پیچیده قاتل اصلی به همراه دو همدست دیگرش دستگیر می‌شوند.

 سرهنگ جوکار گفت: با دستگیری قاتل و اعتراف او و دیگر همدستانش به ارتکاب این جنایت،پرونده جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهمان به مراجع قضایی ارسال شد.

 

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول