اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

وزیر نفت : روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است / توزیع نفت سفید رایگان و کپسول گاز

وزیر نفت گفت: روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است، اکنون فقط برخی از مشترکان در شهرستان تربت‌جام خراسان رضوی دچار قطعی گاز هستند که برای رفع مشکل آنها در حال تلاش هستیم.

وزیر نفت : روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است / توزیع نفت سفید رایگان و کپسول گاز

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد اوجی امروز با حضور در تربت‌جام و بررسی وضعیت قطعی گاز بعضی از مشترکان این شهرستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: روند شبکه گاز سراسر کشور پایدار است، اکنون فقط برخی از مشترکان در شهرستان تربت‌جام خراسان رضوی دچار قطعی گاز هستند که برای رفع مشکل آنها در حال تلاش هستیم.

وزیر نفت افزود: در حال حاضر از مجموع ۳۶ هزار و ۳۶۵ روستا و هزار و ۲۲۴ شهر تنها در تربت‌جام دچار قطعی گاز شده‌ایم، در ورود به مشهد در جلسه با استاندار خراسان رضوی روند گازرسانی به جنوب استان پیگیری شد.

وی با بیان اینکه اکنون حدود ۱۷ هزار مشترک در تربت‌جام دچار قطعی گاز هستند، بیان کرد: نفت سفید رایگان و کپسول گاز توزیع شده است و ۱۷ هزار بخاری برقی نیز امروز بین مشترکان یادشده توزیع خواهد شد.

وزیر نفت اظهار داشت: اجرای عملیات خط تقویت انتقال گاز به تربت‌جام نیز از امروز از مشهد یا فریمان آغاز می شود تا سال آینده مشکل قطعی گاز در این منطقه پیش نیاید.

وی گفت: ۴۸۰ هزار کیلومتر شبکه گازرسانی در کشور داریم. میانگین دمای ۲۰ استان کشور در سرمای اخیر منهای ۱۰ درجه زیر صفر بوده اما با این وجود در همه جا شبکه گاز پایدار است.

اوجی بیان کرد: از پنجشنبه گاز ورودی از ترکمنستان بخاطر مشکلات و سرما قطع شده است، به محض قطع گاز تغییر آرایش شبکه دادیم و هیچ جا قطع گاز نداشتیم.

وی اظهار داشت: با تعطیلی اخیر در تهران روزانه چهار تا پنج میلیون مترمکعب و در خراسان رضوی  بیش از ۲ میلیون مترمکعب حجم گاز صرفه جویی شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول