اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

توزیع 2 هزار و500سری جهیزیه در خراسان رضوی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی از توزیع 2 هزار 500سری جهیزیه تا پایان سال خبرداد.

توزیع 2 هزار و500سری جهیزیه در خراسان رضوی

 به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، رضا  سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی امشب در جمع پرسنل این نهاد در شهرستان بردسکن  اظهار کرد: از ابتدای امسال تا کنون 3 هزار و 300 سری جهیزیه شامل ۵ قلم کالای اساسی به زوج های جوان تحت حمایت کمیته توزیع شده است و بنای ما بر این است تا پایان امسال 2 هزار و 500 سری جهیزیه دیگر به زوج های جوان این نهاد اهدا کنیم.

وی اضافه کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۱۵۰ میلیون تومان شامل چند قلم کالای اساسی ومورد نیاز زوجین جوان می باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی بحث اشتغال در کمیته امداد را از برنامه های دارای الویت دراین نهاد برشمرد و افزود: 115 هزار  شغل باید در سال جاری توسط ۳۵ دستگاه متولی تثبیت و یا ایجاد شود که سهم این نهاد ایجاد اشتغال به میزان۳۰ درصد می باشد.

سلم آبادی تصریح کرد:  تا کنون برابر تعهد انجام شده 23 هزار و 800 شغل ایجادی و تثبیتی در سال جاری توسط این نهاد انجام شده  که در همین راستا هزار و 730 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده  است.

وی سرانه  تسهیلات اشتغال به متقاضیان  را ۱۵۰ میلیون تومان اعلام کرد وافزود: در سامانه رصد، کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی توانسته است ۸۶ درصد تعهد خود  را به ثبت برساند که از میانگین  کشوری و استان بالاتر است و در صحت سنجی  صورت گرفته کمیته امداد ۹۷ درصد را از آن خود کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی افزود: در حوزه ساخت مسکن سهمیه استان 4 هزار و 100  واحد است و در شهرستان بردسکن 70  واحد  مسکن در حال ساخت است که به هر واحد ۶۰ میلیون تومان کمک  بلاعوض  داده شده  است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول