اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

مجموعه غزل «کتیبه تاک» اولین مهمان ساعت نقد شد

در اولین جلسه از سلسله نشست‌های «ساعت نقد» که به همت مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری برگزار می‌شود، مجموعه غزل «کتیبه تاک» به قلم علی اصغر شیری نقد و بررسی می‌شود.

مجموعه غزل «کتیبه تاک» اولین مهمان ساعت نقد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست نقد و بررسی مجموعه غزل «کتیبه تاک» اثر علی اصغرشیری با حضور منتقدان وحید سمنانی، محمدجواد شرافت و با اجرای آرش شفاعی در حوزه هنری برگزار می‌شود.

«کتیبه تاک» مجموعه غزل‌های «علی‌اصغر شیری» به‌تازگی در نشر سوره مهر چاپ شده است. این مجموعه ۳۲ غزل عاشقانه دارد و از شاعری است که ادبیات فارسی خوانده و پیش از این هم دو مجموعه شعر دیگر به نام‌های «زبان مادری» و «لب‌خوابی» منتشر کرده است.

علی‌اصغر شیری شهریور ۱۳۶۴ در زنجان متولد شد. وی در کودکی همراه خانواده به قم مهاجرت کرد و تحصیلات خود را در این شهر گذراند. او از نوجوانی به شعر علاقه داشت و به گفته خودش سرودن را با شعر آیینی ترکی در هیأت آغاز کرده است.

وی در جشنواره‌ها و کنگره‌های مختلفی برگزیده شده است. علی‌اصغر شیری اکنون به تدریس در آموزش و پرورش اشتغال دارد و «به زبان مادری»، «لب‌خوانی» و «کتیبه تاک» سه مجموعه شعر او است.

نشست «ساعت نقد» روز سه شنبه ۲۷ دی‌ماه از ساعت ۱۶ در سالن طاهره صفارزاده حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول