اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

فعال دانشجویی: شناسایی علیرضا اکبری نشان‌دهنده اوج درگیری اطلاعاتی در جنگ ترکیبی با دشمن است

دبیر سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: شناسایی و دستگیری اکبری با توجه به مسئولیت‌های حساسی که داشته نشان‌دهنده‌ اوج درگیری اطلاعاتی و سنگین با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در جنگ ناجوانمردانه، ترکیبی و پنهان است.

فعال دانشجویی: شناسایی علیرضا اکبری نشان‌دهنده اوج درگیری اطلاعاتی در جنگ ترکیبی با دشمن است

عماد صفایی دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: دستگیری یک جاسوس که به نزدیکی یک مسئول رسیده، نباید مستمسکی جهت تخریب آن مسئول و اطرافیان وی قرار بگیرد، چرا که فضاسازی های رسانه‌ای و نگاه سیاست زده در چنین رخدادهای مهمی، موجب تخفیف و تقلیل دستاوردهای ملی و ارزنده‌ی نهادهای امنیتی کشور و سربازان گمنام می شود. 

وی افزود: دستگیری یک جاسوس امری متداول در نبردهای اطلاعاتی است و رخداد جدیدی نیست، اما شناسایی و دستگیری اکبری با توجه به مسئولیت‌های حساسی که داشته نشان‌دهنده‌ی اوج درگیری اطلاعاتی و سنگین جمهوری اسلامی ایران با سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه در جنگ ناجوان‌مردانه، ترکیبی و پنهان است.

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: با این وجود نیروهای دستگاه‌ اطلاعاتی نظام با عنایت به خدای متعال و توسل به ائمه نقشه‌های شوم دولت های متخاصم را نقش بر آب می‌کنند و همین تکیه بر نیروی ایمان در کار اطلاعاتی است که وجه افتراق دستگاه اطلاعاتی نظام جمهوری اسلامی با سایر سرویس‌های اطلاعاتی در دنیا است و باعث می‌شود در این نبرد نابرابر دست برتر را داشته باشند. 

این فعال دانشجویی ادامه داد: دستگاه‌های اطلاعاتی کشور باید حساسیت خاصی روی افرادی که سمت های  مهم و حساس را به عهده دارند داشته باشند و با اتخاذ تمهیدات پیشگیرانه و پیش‌دستانه مانع از تکرار موارد مشابه گردند و هزینه‌ی خیانت و وطن‌فروشی را بالا ببرند. 

وی افزود:  لزوم پایش مجدد دستگاه‌های مختلف نظام توسط نهادهای امنیتی به علت نفوذهای سال‌های اخیر، ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این خصوص هیچ مقام و منصبی نباید دارای حاشیه امن باشد.

دبیر واحد سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان تاکید کرد: همچنین لزوم پایش مجدد دستگاه های مختلف نظام به علت نفوذهای مکرر سالهای اخیر ، ضرورتی اجتناب ناپذیر است و در این خصوص هیچ مقام و منصبی نباید دارای حاشیه امن باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول