اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

خاندوزی: 150 مانع کسب و کار در احکام دولت حذف می‌شود

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با مصوبه امروز هیأت مقررات‌زدایی، 150 حکم از موارد دست‌وپاگیر برای صدور مجوزهای کسب و کار شناسایی شد که به دولت منتقل می‌شود تا این موارد حذف شود.

خاندوزی: 150 مانع کسب و کار در احکام دولت حذف می‌شود

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار اقتصاد خبرگزاری فارس، سید احسان خاندوزی امروز در هفتاد و سومین جلسه هیات مقررات‌زدایی در وزارت اقتصاد، اظهار داشت: با مصوبه امروز هیات مقررات‌زدایی 150 حکم از موارد دست‌وپاگیر برای صدور مجوزهای کسب و کار شناسایی شده و به دولت منتقل می‌شود تا این موارد حذف شود؛ امیدواریم با اولویتی که رئیس‌جمهور در مورد کسب‌کارها و رفع موانع مقرراتی دارد، این موانع مقرراتی سریعاً کنار گذاشته شود.

وی گفت: همچنین 20 حکم دیگر که از سوی مجلس تدوین شده و مانع کسب‌وکارهاست، شناسایی و برای رونق کسب و کارها با همکاری مجلس و کمیسیون رونق تولید حذف می‌شود.

وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار داشت: در نظر داریم سلیقه کارمندان در صدور مجوزهای کسب و کار را حذف کنیم و صدور مجوزها بر اساس مقررات و سامانه صدور مجوزها سریعا ارائه شود.

خاندوزی گفت: در 2 هزار مجوز کسب و کار امکان اعمال نظر سلیقه‌ای از سوی کارمندان را به صفر رسانده‌ایم، به گونه‌ای که مقررات دولت نباید دستاویزی برای تاخیر در صدور مجوزها باشد.

وی گفت: شرایطی مانند داشتن حداقل 27 سال برای راه‌اندازی کسب و کارهایی که با سرمایه افراد انجام می‌شود، جایگاهی ندارد و باید این شرایط حذف شود.

پایان پیام‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌/ ت 51

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول