اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هفته هجدهم لیگ یک| قهرمان و نایب قهرمان خارج از خانه/ نبرد 6 امتیازی خیبر در جم

دور برگشت مسابقات لیگ دسته اول فوتبال از روز چهارشنبه آغاز می‌شود که تیم‌های اول و دوم جدول میهمان هستند و دو تیم مدعی خیبر خرم آباد و پارس جنوبی هم یک مسابقه‌ 6 امتیازی را برگزار می‌کنند.

هفته هجدهم لیگ یک| قهرمان و نایب قهرمان خارج از خانه/ نبرد 6 امتیازی خیبر در جم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار‌های نیم فصل دوم لیگ یک از چهارشنبه آغاز می‌شود، شمس آذر قزوین قهرمان نیم فصل اول با 34 امتیاز و 35 گل زده در صدر جدول ایستاده با این حال سعید دقیقی سرمربی تیم می‌گوید هنوز هیچ چیز برای ما تمام نشده است. شمس اذر این هفته میهمان تیم خوشه طلایی ساوه که با سه باخت متوالی نیم فصل را تمام کرد و اکنون در رده یازدهم جدول ایستاده است. خوشه طلایی یک سوم شمس آذر گلزنی کرده با این حال وحید بیاتلو سرمربی جوان این تیم امیدوار است که تیمش در نیم فصل دوم بهتر نتیجه بگیرد. اگر این تیم در شروع دور برگشت از صدرنشین امتیاز بگیرد در آنصورت می‌تواند رقابت را در صدر جدول داغ‌تر کند در حال حاضر شمس آذر با  سایپا تیم دوم جدول 5 امتیاز اختلاف دارد.

نارنجی‌پوشان تهرانی هم نیم فصل دوم را در بابل استارت خواهند زد سایپا در جام حذفی مقابل سپاهان شکست خورد و از گردونه رقابت ها کنار رفت اما هدف اصلی این تیم صعود به لیگ برتر است و قطعا آنها مقابل تیم چهاردهم جدول لیگ نباید کار مشکلی داشته باشند تیمی که فقط 16 امتیاز گرفته و فقط 7 گل زده است مقابل خط دفاع آهنین سایپا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.  جالب است که دریای بابل در جام حذفی با شکست دادن شهرداری همدان در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده اما امتیاز گرفتن از سایپا کار دشواری خواهد بود.

فجرسپاسی تیم سوم جدول لیگ با 26 امتیاز یکی دیگر از مدعیان صعود به لیگ برتر است این تیم دوست داشتنی نیم فصل اول را با سه مساوی پپاپی تمام کرد ولی حالا می‌خواهد دوباره اوج بگیرد. حریفش تیم رده دهم جدول است که در جام حذفی نمایش حیرت انگیزی مقابل پرسپولیس داشت. ون پارس اصفهان با دو برد متوالی به تعطیلات لیگ رفت و فقط 6 امتیاز از تیم سوم جدول کمتر دارد. این تیم اصفهانی اگر مثل بازی با پرسپولیس در میدان حاضر شوند می‌توان یکی از جذاب‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم را شاهد باشیم. فرهاد پورغلامی سرمربی سابق ملوان هم به عنوان مدیر فنی به این تیم اضافه شده است.

شروع نیم فصل دوم یک بازی فینال گونه را شاهدیم مسابقه‌ای بین دو تیم پارس جنوبی جم و خیبر خرم آباد تیم‌های چهارم و پنجم جدول لیگ که هر دو هم خود را مدعیان صعود می‌دانند و هر دو هم دور رفت را با یک شکست تمام کردند. این بازی 6 امتیازی است و تیم برنده می‌تواند همچنان خود را در جمع مدعیان حفظ کند. آنچه مهم است اینکه صدر نشین لیگ یک در این هفته تغییری نخواهدکرد.

برنامه مسابقات هفته هجدهم لیگ یک:

هفته هجدهم - چهارشنبه ۲۸ دی‌ماه ۱۴۰۱
پارس جنوبی جم - خیبر خرم آباد - ساعت ۱۴- ورزشگاه  تختی جم
شهرداری آستارا - مس شهربابک  - ساعت ۱۴- ورزشگاه  وحدت آستارا
خوشه طلایی ساوه - شمس آذر قزوین- ساعت ۱۴- ورزشگاه  امیرکبیر کاشان
دریا کاسپین(رایکا) بابل - سایپا تهران  - ساعت ۱۴- ورزشگاه  هفتم تیر بابل
آرمان گهر سیرجان - چادرملو اردکان- ساعت ۱۴- ورزشگاه  امام علی (ع) سیرجان
استقلال ملاثانی - خلیج فارس ماهشهر - ساعت ۱۴- ورزشگاه  غدیر اهواز
شهرداری همدان - استقلال خوزستان - ساعت ۱۴- ورزشگاه  حاجی بابایی  همدان
فجر سپاسی شیراز - ون پارس اصفهان  - ساعت ۱۴- ورزشگاه  حافظیه شیراز

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول