اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

وزیر دفاع روسیه برای بازدید میدانی به اوکراین رفت

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که وزیر دفاع این کشور از وضعیت نظامیان این کشور در اوکراین بازدید میدانی کرد و به برخی از نظامیان روس جایزه داد.

وزیر دفاع روسیه برای بازدید میدانی به اوکراین رفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که سه هفته تا اولین سالگرد آغاز جنگ روسیه و اوکراین باقی است، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه از نظامیان روس حاضر در این جنگ بازدید میدانی کرده است.

ششم فوریه 2022 (پنجم اسفند 1400) بود که ارتش روسیه به فرمان ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور این کشور «عملیات نظامی ویژه در اوکراین» را آغاز کرد.

به گزارش رویترز، وزارت دفاع روسیه روز سه شنبه (امروز) اعلام کرد که سرگئی شویگو وزیر دفاع این کشور برای بازدید میدانی از نظامیان حاضر در نبرد اوکراین خود را به این نیروها رساند.

طبق این گزارش، وزیر دفاع روسیه ضمن انجام این بازدید میدانی از برخی از نظامیان حاضر در «عملیات نظامی ویژه در اوکراین» قدردانی و به آنها جوایزی اعطا کرد.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: «سرگئی شویگو از سربازانی که با شجاعت وظایف خود را در منطقه عملیات ویژه نظامی انجام می‌دهند تشکر کرد و به خاطر فداکاری و قهرمانی آنها جوایزی دولتی به سربازان اهدا کرد».

خبرگزاری رویترز ضمن انتشار خبر بازدید میدانی شویگو از جنگ اوکراین ادعا کرد که این رسانه غربی به طور مستقل نمی‌تواند گزارش وزارت دفاع روسیه درباره سفر وزیر دفاع این کشور به خاک اوکراین را تایید کند.

بازدید میدانی وزیر دفاع روسیه از اوکراین در حالی صورت گرفته که درگیری‌های شدید نظامی بین دو طرف ادامه دارد؛ درگیری‌هایی که از ششم فوریه 2022 (پنجم اسفند 1400) آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

روسیه با هشدار درباره حرکت اوکراین برای الحاق به ناتو، هدف از «عملیات نظامی ویژه در اوکراین» را خلع سلاح و نازدی زدایی اوکراین، تامین منافع امنیت امنیتی روسیه اعلام کرده است و مقامات مسکو بارها اعلام کرده‌اند تا زمان تحقق اهداف روسیه این عملیات نظامی ادامه خواهد یافت.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول