اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

رصد اقدامات شبکه‌های مدعی تقلب توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی/ کنکوری‌ها فریب نخورند

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری گفت: اقدامات شبکه های مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می شود، داوطلبان فریب شبکه های مجازی مدعی تقلب را نخورند.

رصد اقدامات شبکه‌های مدعی تقلب توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی/ کنکوری‌ها فریب نخورند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نشست هماهنگی اجرایی نمایندگان تام‌الاختیار و مسئولان حفاظت آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار شد.

محمدحسین حاجیلو رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در ابتدای این جلسه با اشاره به حضور بیش از ۲۳۰۰ مهمان آنلاین در این نشست گفت: حضور پررنگ مسئولان و نمایندگان تام الاختیار از ۲۰۴۰ حوزه اصلی و فرعی برگزاری آزمون سراسری که نشان از همکاران با روحیه انقلابی و دلسوز برای آینده جوانان کشور دارد.

حاجیلو درباره اهمیت صیانت از مخازن آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ نوبت دی ماه گفت: حفاظت از مخازن آزمون و روند اجرایی آن مطابق با دستورالعمل های ابلاغ شده توسط سازمان سنجش به تمام عوامل حفاظتی و اجرایی در سراسر کشور باید با دقت انجام شود که حاصل آن اجرای عدالت آموزشی و شایسته گزینی است.

وی با اشاره به بسته شدن درب های ورودی حوزه های برگزاری آزمون در ساعت ۷:۳۰ صبح و شروع فرایند آزمون نوبت صبح از ساعت ۸ و نوبت بعدازظهر از ساعت ۱۴:۳۰، درباره روند اجرایی آزمون در هر حوزه امتحانی، گفت: بازرسی بدنی با راکت فلزیاب باید به دقت اجرا شود و ورود هر نوع وسیله الکترونیک و غیرمجاز از درب ورودی ممنوع است و تمام حوزه های سراسر کشور به دستگاه آشکارساز مجهز شده است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمامی عوامل اجرایی آزمون سراسری در شهرستان‌های کشور، سازمان‌ها، نهادهای نظارتی و اجرایی مانند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت اطلاعات، وزارت راه و شهرسازی، قوه قضائیه، نهادهای امنیتی، سپاه، نیروی انتظامی، دانشگاه‌ها، وزارت آموزش و پرورش، وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور که در این امر خطیر همگام و همراه هستند تشکر و قدردانی کرد.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری خاطرنشان کرد: اقدامات شبکه های مدعی تقلب در فضای مجازی توسط نهادهای امنیتی و اطلاعاتی رصد می شود و سازمان سنجش آموزش کشور از داوطلبان و خانواده های فهیم آنان انتظار دارد فریب افراد کلاهبردار و شبکه های متخلف مدعی تقلب در فضای مجازی را نخورند.

وی تاکید کرد: این سازمان همانند قبل راه هرگونه خدشه و شبهه را بسته است تا آزمون در امنیت و سلامت کامل برگزار شود و طبعا در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون های سراسری بطور قاطع با هرگونه تخلف مطابق قوانین برخورد می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول