اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

انتشار 36 هزار دروغ اقتصادی در فضای مجازی/ میز خدمت کارگری تشکیل می‌شود

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در خصوص برنامه دشمن برای اقتصاد کشور گفت: در اتفاقات اخیر ۳۶ هزار دروغ در حوزه اقتصاد در فضای مجازی به صورت ماهرانه در کنار اخبار درست منتشر شد

انتشار 36  هزار دروغ اقتصادی در فضای مجازی/ میز خدمت کارگری تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، حمیدرضا الله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور ظهر امروز در نشست با نخبگان بسیجی مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار کرد: ثبت رکورد برداشت ۷۰۵ میلیون متر مکعب در روز از میدان پارس جنوبی توسط ایران و پیشی گرفتن از شریک قطری خود در برداشت از این میدان مشترک از جمله مهم‌ترین اتفاقات یک سال گذشته بوده است که به همت کارگران حوزه نفت و گاز میسر شده است.

وی گفت: این روزها با سردی هوا نگاه همه مردم بر دستان پرتلاش کارگران و متخصصان حوزه صنعت نفت و گاز و انرژی است که نعمت گاز را برای همه مناطق سردسیر ایران هدیه کنند.

 

الله بداشتی با اشاره به راه اندازی میز خدمت در واحدهای تولیدی گفت: میز خدمت با محوریت رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارگران در استان‌ها در حال شکل گیری است؛ یعنی اینکه مدیر به صورت مستقیم با کارگر در خصوص مشکلات موجود صحبت کرده و نسبت به حل مشکل همفکری و تعامل می‌کنند. از طرفی میز خدمت کارفرمایی در واحدهای تولیدی برگزار خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات جامعه کارگری بیان کرد: حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات کارگری از اولویت‌های بسیج کارگری است و از طرفی دولت تلاش می‌کند از کارگر و کارفرما حمایت داشته باشد.

رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات عنوان کرد: آن چیزی که کارگران را اذیب می‌کند، تبعیض و ناعدالتی است؛ انصافا دولت سیزدهم به صورت جدی به این موضوعات ورود کرده و اقدام برای رفع این تبعیض شروع شده و امید داریم تا یکسال آینده تبعیض‌های کارگری به حداقل برسد و به عدالت نزدیک شود.

 

وی در خصوص برنامه دشمن برای اقتصاد کشور گفت: در اتفاقات اخیر ۳۶ هزار دروغ در حوزه اقتصاد در فضای مجازی به صورت ماهرانه در کنار اخبار درست منتشر شد؛ به گونه‌ای که ذهن اقشار مختلف مردم همچون معلم، دانش‌آموز، کارگر، کارمند و مهندس ما را درگیر و بمباران رسانه‌ای کند و از این طریق رضایتمندی و امید را از کشور بگیرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول