اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استاندار خراسان‌شمالی : آموزش‌ باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند

استاندار خراسان‌شمالی با تاکید بر این موضوع که امروزه سیستم‌های هوشمند در دنیا حرف نخست را می زند، گفت:  باید از غافله این موضوع عقب نمانیم پس اهمیت دادن به آموزش و پرورش چه در ابعاد فیزیکی و چه امکانات و تجهیزات بسیار مهم خواهد بود.

استاندار خراسان‌شمالی : آموزش‌ باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی در دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونان این مجموعه به مناسبت هفته شوراهای آموزش و پرورش با بیان اینکه پیشرفت کشور در سایه تعلیم و تربیت درست محقق می شود، اظهار کرد: برای رسیدن به تعلیم و تربیت درست باید جایگاه معلمان و متولیان مجموعه آموزش و پرورش را ارج نهاد.

وی با اشاره به اینکه باید فضایی به وجود آورد تا جایگاه معلم آنچنان بالا برود که دل کندن از آن سخت باشد، گفت: شیرازه تربیتی تمام دانش آموزان در مدرسه بوجود می‌آید لذا ضروریست تا درصدد ارتقای جایگاه معلمان باشیم.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: اگر از مجموعه آموزش و پرورش توقع و انتظاراتی داریم در قبال آن امکانات چه فیزیکی و چه فنی هم در اختیارش قرار گیرد.

حسین نژاد با تاکید بر این موضوع که امروزه سیستم‌های هوشمند در دنیا حرف نخست را می زند، تصریح کرد: باید از غافله این موضوع عقب نمانیم پس اهمیت دادن به آموزش و پرورش چه در ابعاد فیزیکی و چه امکانات و تجهیزات بسیار مهم خواهد بود.

وی بر ترویج فرهنگ قوی‌تر بودن وصرفه‌جویی در دانش آموزان تاکید کرد و گفت:  دانش آموزان امروزه بیشتر مصرف گرا شده‌اند بنابراین در دروسی همچون انشا صرفه جویی در سوخت و یا سایر موضوعات باید تبیین شود که البته در گام نخست برای تحقق این موضوع باید به خودشناسی دست یابیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:امروز انگیزه درس خواندن در مدرسه و دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که دانش آموز و دانشجو طالب عدم تعطیلی فضای آموزشی خود باشد.

وی بر ارتقا و بروز شدن دانش معلمان نیز تاکید کرد و افزود: اگر بتوانیم پیشرفتهای کشور را به دانش آموزان انتقال دهیم باید مسیر درست را به آنان نشان دهیم.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول