اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

بررسی برنامه‌های دولت برای تخصیص اعتبارات به استان‌ها در بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: اعضای کمیسیون تلفیق، برنامه‌های دولت برای نحوه تخصیص اعتبارات به استان‌ها در بودجه سال آینده را مورد بررسی قرار دادند و نقطه نظرات خود را نیز مطرح کردند.

بررسی برنامه‌های دولت برای تخصیص اعتبارات به استان‌ها در بودجه سال آینده در کمیسیون تلفیق

هادی بیگی نژاد عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۲ در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق گفت: در جلسه امروز اعضای کمیسیون، برنامه‌های دولت برای تخصیص اعتبارات به استانها در بودجه سال آینده را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند و نقطه نظرات خود را نیز در این باره مطرح کردند.

وی افزود: در این جلسه سید مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد: این‌گونه نیست که تنها یک تعداد از استان‌ها که در گذشته نیز جز استان‌های محروم بودند، محروم باشند. محرومیت در بسیاری از استان‌ها دیده می‌شود و باید اعتبارات لازم نیز به استان‌های مختلف در این باره تخصیص یابد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: به عنوان مثال این‌گونه نیست که استان تهران محروم نباشد. همه جای استان تهران، شهر تهران و مناطق مرفه‌نشین آن نیست و محرومیت در همین پایتخت نیز به وضوح مشاهده می‌شود.

بیگی‌نژاد خاطرنشان کرد: طبق برنامه و جدولی که رئیس سازمان برنامه و بودجه ارائه کرد، یکی از معیارها برای تخصیص اعتبارات به استان‌های محروم این است که استانهای محرومی که پیش از این اعتبارات لازم را برای پیشرفت خود دریافت نکرده‌اند، علاوه بر دریافت اعتبار مربوط به استان‌های محروم اعتبارات بیشتری را نیز دریافت خواهند کرد تا به سطحی از پیشرفت و توسعه یافتگی دست پیدا کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول