اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

در بازدید‌های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران و یک مرکز اورژانس بازدید کرد.

در بازدید‌های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش‌های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم‌ها و انواع آنتی بیوتیک‌ها را مورد بررسی میدانی قرار داد.

بر اساس این گزارش بررسی سامانه‌های رایانه‌ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی‌تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

همچنین در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش‌ها در مناطق پنج‌گانه شمال تهران، دکتر بهرام عین اللهی امروز با حضور در پایگاه ۲۲۰ اورژانس منطقه قلهک در منطقه ۳ تهران از روند خدمت رسانی اورژانس ۱۱۵ به هموطنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت‌های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفتگوی تلفنی با میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امداد‌های مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین‌ها و کارشناسان سازمان اورژانس واقع در پایگاه ۲۲۰ قلهک و بررسی گزارش عملکرد و شیفت‌های آنان، بخش دیگری از بازدید دکتر عین اللهی بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول