اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از درخواست پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

پس از گزارش منابع خبری از تصویب پیشنهادی در پارلمان اروپا درباره درخواست قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «فهرست تروریستی» اتحادیه اروپا، تل‌آویو از این طرح استقبال کرد.

ذوق‌زدگی رژیم صهیونیستی از درخواست پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «الی کوهن» وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی، شامگاه امروز (چهارشنبه)، از درخواست پارلمان اروپا برای اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به لیست موسوم به «لیست تروریستی اتحادیه اروپا» استقبال کرد.

بنابر گزارش شامگاه امروز (چهارشنبه) شبکه «آی۲۴»، الی کوهن اشاره کرد که او پیشتر در گفت‌و‌گو با وزرای خارجه کشورهای جهان بر لزوم مبارزه با ایران تأکید کرده است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که رژیمش خود یک موجودیت تروریستی است، ایران را یک کشور تروریستی خواند و درخواست پارلمان اروپا برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران را گامی مهم برشمرد.

او همچنین از تلاش‌های هیأت‌های دیپلماتیک این رژیم در اروپا و سفارت رژیم صهیونیستی در بروکسل به منظور تلاش در زمینه مبارزه با ایران تشکر و قدردانی کرد.

برخی منابع خبری، عصر امروز (چهارشنبه)، از تصویب پیشنهادی در پارلمان اروپا خبر دادند که خواستار قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در فهرست موسوم به «فهرست تروریستی» اتحادیه اروپا است. 

مصوبه امروز که با ۵۹۸ رأی مثبت به تصویب رسید متمم مورد نظر را به قعطنامه دیگری که قرار است فردا بر سر آن رأی‌گیری شود اضافه می‌کند. قطعنامه اصلی فردا به رأی گذاشته خواهد شد و در صورت تصویب، مصوبه امشب نیز تصویب‌شده تلقی خواهد شد. 

این تقاضای پارلمان اروپا بدون اجماع تصویب شد و باید در شورای اروپا بررسی و در مورد آن تصمیم‌گیری شود. بر اساس توییت یکی از اعضای پارلمان اروپا، در این مصوبه خواسته شده که تحریم‌ها علیه مقامات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برداشته نشود و همچنین برای اقدامات محدودکننده علیه آن درخواست شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول