اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

جمعی از متخصصان آی‌تی: صهیونیست‌ها از طریق دسترسی به سرورهای شبکه‌های اجتماعی تروریست تربیت می‌کردند

جمعی از دانشجویان و متخصصان آی‌تی و شبکه‌های اجتماعی در نامه‌ای به مردم ایران و سلبریتی‌ها از اقدامات صهیونیست‌ها در فضای مجازی علیه ایران و مردم ایران پرده برداشتند.

جمعی از متخصصان آی‌تی: صهیونیست‌ها از طریق دسترسی به سرورهای شبکه‌های اجتماعی تروریست تربیت می‌کردند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان و متخصصان آی‌تی و شبکه‌های اجتماعی در نامه‌ای به مردم ایران و سلبریتی‌ها از اقدامات صهیونیست‌ها در فضای مجازی علیه ایران و مردم ایران پرده برداشتند.

متن کامل نامه به این شرح است:

مردم عزیز ایران و سلبریتی های محترم 

ما جمعی از متخصصان شبکه های اجتماعی، طی دوماه گذشته، سه نامه به دبیرکل سازمان ملل، رئیس اتحادیه اروپا و پاسخ به مصاحبه محمدرضا تاجیک در خصوص چگونگی نفوذ غیرقانونی صهیونیست‌ها در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های موسسه پوششی آن‌ها در بنیاد ملی دفاع از دموکراسی در اقدامات بسیار خطرناک و غیرانسانی ارسال نموده ایم. از آن جا که واقفیم مردم و سلبریتی‌ها علاقه‌ای به مطالعه متن‌های طولانی ندارند، خلاصه نامه‌ها و یافته‌های خود را برای شما بیان می‌نماییم و نهایتا نیز یک پیشنهاد بسیار مشخص و واضح برای روشن شدن ادعاهای خود داریم.

(۱) از سال ۱۳۹۵ صهیونیست‌ها و بخشی از سیاستمداران آمریکا که بعدها طرفدار ترامپ شدند، با استفاده از بنیاد ملی دفاع از دموکراسی و با سوءاستفاده از فضای تحریم های ایران، به این نتیجه رسیدند که به جای تحریم ایران با هدف کنترل فعالیت‌های نظامی، بهتر است تحریم‌هایی تولید نمایند که موجب فقر و گرسنگی در مردم و نهایتاً شورش مردم گردد. مستندات این ادعا را می‌توانید در سایت بنیاد ملی دفاع از دموکراسی و مصاحبه های مارک دووبیتز و مارک گرشت مطالعه نمائید. در این تجویزات اشاره شده است که سیاست‌های ما در افزایش قیمت کالاها، فشار اقتصادی بر روی مردم و بالا رفتن نرخ ارز، موثر بوده و مردم مقابل حکومت ایستاده‌اند و هم اکنون باید تدابیری اتخاذ کنیم که گرسنگی بیشتری بر مردم ایران تحمیل شود تا بتوانیم بخش بزرگی از مردم ایران را به کف خیابان بیاوریم.

(۲) صهیونیست ها با مدیریت صحنه ای بنیاد ملی دفاع از دموکراسی، تیم‌های متعدد سایبری را ایجاد کردند. تیم های سایبری مذکور از طریق دسترسی فراقانونی به سرورهای شبکه‌های اجتماعی خصوصاً اینستاگرام و توئیتر یک پایگاه بدون حصار برای مغزشوئی افراد و تربیت تروریست ایجاد کرده بودند . تیم‌هایی از گروه ها و سازمان های مختلف مانند فرشگرد، مشروطه خواهی، مسیح علینژاد، طیف سلطنت طلبان و صدها گروه متعدد در شبکه های اجتماعی با هدف تضاد مردم با حکومت . دستورالعمل این تیم های سایبری بر مبنای این بود که با ساختن صفحات و ایجاد هشتگ هایی مانند «کار خودشونه ، دشمن ما همینجاست دروغ میگن آمریکاست، غذا نیست ترس نیست و انقلاب گرسنگان» برای مردم ایران این گزاره را جا بیندازند که "فقر و گرسنگی بوجود آمده کار حکومت ایران بوده است و تنها راه برون رفت از آن، براندازی این حکومت است. برای بررسی این موارد می‌توانید به شبکه های اجتماعی این گروه ها و افراد سری بزنید و نمونه‌های آن را مشاهده کنید.

(۳) علاوه بر سازماندهی سیاسی نیروها، راه‌اندازی صفحات بی‌خدائی، هتاکی به دین و مقدسات و ... نیز یکی دیگر از برنامه‌های صهیونیست‌ها بوده است. برای بررسی این موضوع ، میتوانید به شبکه های اجتماعی رفته و حمایت گروه های آتئیست از صهویسنت ها را رصد نمائید.

(۴) راه اندازی کمپین «رو به میهن و پشت به دشمن» در سال ۹۵ به معنای آنکه مردم نباید نقش صهیونیست‌ها و آمریکایی ها را ببینند و حکومت ایران را مقصر جلوه دهند، تدوین و گسترش یافته و مغزشوئی مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی آغاز شد. بند دیگر این طرح دوگانه سازی سلبریتی‌های حکومتی و غیرحکومتی و پشت کردن به پرچم و سرود ملی و بی اهمیتی تیم‌های ملی و جدا کردن سلبریتی ها را میتوانید با جست و جو در شبکه های اجتماعی و این کمپین بررسی نمائید.

(۵) دیکتاتور کوچولوهایی مثل اعضای بنیاد ملی دفاع از دموکراسی و سعید قاسمی نژاد، پس از شکست خود در پروژه براندازی جمهوری اسلامی ایران و آبروریزی شدید نزد مقامات صهیونیستی، آمریکایی و اروپایی، اخیرا راهکار تغییر نام و تاسیس یک حزب جعلی را برای فرار از شکست خود در پیش گرفته اند.

(۶) صهیونیست ها از چند سال پیش با توجه نفرت گسترده مردم ایران از آنها ، به دنبال جذب سلبریتی‌های واداده و خودفروخته بوده اند. صهیونیست ها و طرفدارانی که اگر ورزشکاری مدالش را به آستان مقدس حضرت امام رضا (علیه السلام) میداد، برچسب مزدوری به او می‌زدند اما اگر ورزشکاری با پول، مدالش را به صهیونیست‌ها می‌داد، تا عرش آزادمنشی و نکوئی او را بالا می‌بردند.

هر چند صحبت از پروژه‌های صهیونیست‌ها طولانی است و یقین داریم حوصله شما از طرح تکنیک‌های خائنانه کثیف صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها خارج است. اما پیشنهاد مشخص ما برای مردم ایران و سلبریتی ها این است که همه ما شعار استقلال ایران را می‌دهیم و اعتقاد داریم همچنانکه همه ما با رژیم بعث و داعش مرزبندی داریم، در اولویت بالاتر با رژیم خونخوار صهیونیست نیز در تضاد کامل هستیم و دخالت‌های آن رژیم را محکوم می‌کنیم. وقت آن رسیده که مشخص شود ریگ به کفش کیست و دست از بازیگری برداریم. اگر به جوانان می‌گوییم خیابان بیایند و حقشان را بگیرند، دلمان برای مردم می‌سوزد یا می‌خواهیم پول بیشتری از کارفرمایانمان بگیریم.

پیشنهاد مشخص ما این است طرفدار و مخالف و منتقد نظام، وقتش رسیده با هشتگ «رفراندوم برای صهیونیست» و «صهیونیست اشغالگر» نشان دهند که واقعا به دنبال استقلال ایران بوده و وطن فروشی دکان کسب و کار آنها نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول