اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کم بهره بودن دانش آموزان صالح آباد خراسان رضوی از آموزش مجازی

فرماندار صالح آباد گفت:عدم دسترسی به تلفن هوشمند و آنتن دهی محدود تلفن همراه در مناطق روستایی صالح آباد باعث شده، دانش آموزان این منطقه از آموزشی مجازی بهره چندانی نداشته باشند.

کم بهره بودن دانش آموزان صالح آباد خراسان رضوی از آموزش مجازی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد علیمردانی در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: فقط ۴۰ درصد دانش آموزان در صالح آباد از تلفن همراه هوشمند برخورداند لذا در ایامی که مدارس تعطیل می شود عملا بخش عمده دانش آموزان بهره ای از آموزش مجازی نمی برند.

وی گفت: وضعیت توپوگرافی برخی از روستاهای خراسان رضوی به گونه ای است که آنتن دهی تلفن همراه به خوبی در سطح مناطق روستایی صورت نمی گیرد.

فرماندار صالح آباد افزود: برای رفع این مشکل، روستاها به پورت اینترنت ای. دی. اس. ال تجهیز شده اند اما تعداد اشتراک اختصاص یافته بسیار کمتر از شمار متقاضیان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان مرزی صالح آباد نیز گفت: این شهرستان از فقر فرهنگی و اقتصادی رنج می برد و همین مساله استفاده از تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان را بسیار محدود کرده است.

یاسر رسولی دسترسی اندک دانش آموزان به تلفن همراه در شهرهای صالح آباد و جنت آباد را یادآور شد و افزود: در عمل ۱۱ هزار دانش آموز این شهرستان محروم از شیوه های آموزش مجازی هستند.

وی اجرای رویه های معمول آموزش مجازی در صالح آباد را غیرممکن دانست و گفت: برای ادامه آموزش در مقاطع فعالیت مجازی مدارس، "درسنامه ها" را جایگزین کرده‌ایم که توسط معلمین بومی بین دانش‌آموزان توزیع می شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد افزود: زمانی که معلمین بومی در محل حضور ندارند، فایل پی.دی. اف درسنامه برای معتمیدن محلی ارسال شده که پس از تکثیر بین دانش‌آموزان توزیع می گردد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول