اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

واکنش به اقدام اروپا علیه سپاه/ محفوظی:‌ اقدام علیه جمهوری اسلامی بدون هزینه نخواهد بود

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در واکنش به قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی گفت: اروپایی‌ها نه با اراده خودشان که به دستور اربابشان آمریکا دست به انجام این اقدام نابخردانه زدند و اقدام علیه جمهوری اسلامی بدون هزینه نخواهد بود.

واکنش به اقدام اروپا علیه سپاه/  محفوظی:‌ اقدام علیه جمهوری اسلامی بدون هزینه نخواهد بود

سید مجتبی محفوظی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد و گفت: از کسانی که اذناب شیطان بزرگ در دنیا هستند بیش از این هم توقع نمی‌رود؛ آنها با اراده خودشان دست به چنین اقدامی نزده‌اند و بلکه به دستور اربابشان آمریکا دست به انجام این اقدام نابخردانه زدند.

وی افزود: گذاشتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تروریست برای آنها وجهه‌ای میان ملت‌های آزاده در دنیا ایجاد نمی‌کند و نام سپاه را نیز در بین کسانی که وجدان آگاهی دارند خراب نمی‌کند. بنابراین عملی مذبوحانه برای بدنام کردن جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و سپاه پاسداران است.

نماینده مردم آبادان تصریح کرد: سپاه شجره‌ای طیبه است که حقانیت و خیر خواه بودنش ثابت شده است و  اگر نبود در  خیلی از کشورهای منطقه در اشغال داعش بود. خداوند متعال به برکت مجاهدین این جرثومه خبیث را ریشه کن کرد، اگر سپاه نبود شاید خیلی از کشورهای منطقه و حتی دنیا جولانگاه این افراد خبیث می‌بودند.

محفوظی گفت: هدف اروپایی‌ها از انجام این کار فشار به جمهوری اسلامی ایران است که ان‌شاءالله این توطئه آنها هم خنثی خواهد شد و راه به جایی نخواهد برد.

وی در مورد اینکه آیا امکان دارد در واکنش به این اقدام منافع اتحادیه اروپا در غرب آسیا به هدف مشروع تبدیل شوند،‌ افزود: این مساله هم ممکن است، البته باید تصمیم گیری شود و نسبت به این اقدام در زمان و مکان مناسبی که تشخیص دهیم عکس العمل نشان دهیم؛ این امکان در کل دنیا برای ما وجود دارد ولی بستگی به این دارد در نهایت چه تصمیمی اتخاذ کنیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شواری اسلامی گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که برای اینها ثابت شود اقدام علیه جمهوری اسلامی بدون هزینه نخواهد بود، رهبر انقلاب فرمودند دوران بزن دررو تمام شده است اینها یکی زدند ده تا باید بخوردند و برای این اقدام باید آمادگی داشته باشیم و اقدامات لازم را در زمان و مکان مناسب انجام دهیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول