اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

سرانه فضای ورزشی مازندران ۱.۳ مترمربع است/ تلاش همگانی برای حل مسائل حقوقی اماکن ورزشی آمل

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اعلام اینکه سرانه فضای ورزشی در آمل ۹۶ سانتی‌متر است، گفت: سرانه ورزشی مازندران ۱.۳ متر مربع است.

سرانه فضای ورزشی مازندران ۱.۳ مترمربع است/ تلاش همگانی برای حل مسائل حقوقی اماکن ورزشی آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، عادل عالیشان عصر امروز در نشست پیگیری حل اختلاف و مسائل حقوقی اماکن ورزشی این شهرستان، اظهار کرد: آمل از شهرهای شاخص ورزش شمال، قطب و گل سرسبد ورزش مازندران است.

وی افزود: استادیوم شهید چمران آمل در مرکز این شهرستان از دهه ۴۰ به عنوان یادگار ماندگار ورزش است و بسیاری از ورزشکاران و پیشکسوتان با این مکان ورزشی خاطرات شیرین دارند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه وطیفه داریم اماکن ورزشی را برای نسل‌های آینده و فرزندان این دیار حفط کنیم، تصریح کرد: اماکن ورزشی از سرمایه‌های اصلی ما هستند و محل پرورش، کشف، تعلیم و تربیت ورزشکاران محسوب می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه آمل دارای ۴۵۰ هزار نفر جمعیت است که ورزشکاران حرفه‌ای در رشته‌های والیبال، کشتی، بسکتبال با ویلچر، فوتبال، فوتسال و دیگر رشته‌ها دارد، ادامه داد: چهره‌های سرشناس ورزشی و سرمربیان تیم ملی آمل نشان از ظرفیت بالا و وجود استعدادهای ارزشمند ورزشی دارد.

عالیشان با اعلام اینکه با توجه به کمبود فضاهای ورزشی، نیاز به فضای بیشتر داریم، یادآور شد: باید مسائل حقوقی و قانونی استادیوم شهید چمران و اماکن ورزشی محوطه آن با پیگیری مسؤولان تا پایان سال جاری حل شود همچنین وظیفه داریم در کوتاهترین زمان دست به کارگشایی و حل دغدغه بزنیم و در جهت تعیین و تکلیف موارد حقوقی تمام تلاش خود را به کار گیریم.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: باید از ظرفیت خیران در حوزه ورزش استفاده شود تا با کمک خیران نیک‌اندیش شاهد افزایش سرانه فضای ورزشی در کنار بخش خصوصی، دولتی و سایر سازمان‌ها و نهادها باشیم.

وی با تأکید اینکه سرانه فضای ورزشی در شهرستان آمل ۹۶ سانتی‌متر است، متذکر شد: سرانه ورزشی مازندران ۱.۳ متر مربع است که در این زمینه از میزان استاندارد اعلام شده بالاتر هستیم.

لزوم همت همگانی برای افزایش سرانه امکان ورزشی آمل

فرماندار ویژه آمل در این نشست اظهار کرد: باید راهکارهای مناسب با درنظر گرفتن شرایط موقوفات و ورثه‌ها در زمینه حل اختلاف حقوقی اماکن ورزشی این شهرستان اعمال شود.

سید عباس حسینی با اشاره به لزوم کاهش نامه‌نگاری اداری در پرونده‌های حقوقی اماکن ورزشی این شهرستان، افزود: باید براساس تفاهم‌نامه تعیین و تکلیف موقوفات ورزشی پیگیری‌های لازم انجام شود.

وی با اعلام اینکه باید مراحل طی شده در بررسی روند حقوقی امکان ورزشی اطلاع‌رسانی شده و برای رفع مشکلات چاره‌اندیشی شود، گفت: همه مردم و نسل جوان شهرستان آمل از امکان ورزشی سود می‌برند و باید برای افزایش سرانه فضای ورزشی 96 سانتیمتر همه دست به دست هم دهیم.

فرماندار ویژه آمل بیان کرد: آمل از شهرهای برجسته در ورزش کشور است و ورزشکاران و مربیان این دیدار در میادین بین‌المللی، جهانی، آسیایی و المپیک توانستند افتخارآفرینی داشته باشند و پرچم خوش‌رنگ کشورمان را در دنیا به اهتزار درآورند.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول