اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آیت الله ناصری: تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی با ارزش‌های انسانی و دینی است

امام جمعه یزد با بیان این‌که تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی استکبار جهانی با ارزش‌های انقلابی و دینی ملت ایران است، گفت:‌دلیل عصبانیت دشمنان از سپاه، حمایت محرومان و پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی انقلاب است.

آیت الله ناصری: تحریم سپاه بارزترین سند دشمنی با ارزش‌های انسانی و دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در خطبه‌های امروز ۳۰ دیماه نماز جمعه مرکز استان با اشاره به توطئه‌های شوم استکبار جهانی علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان دین سعی دارند با وسوسه های شیطانی انسان‌های مومن را فریب و جامعه اسلامی را از مسیر حق دور کنند.

وی با بیان ‌این‌که دین خدا و مرام الهی جنبه روشنگری و هدایت دارد، افزود: دشمنان دین و اسلام ناب محمدی همواره به دنبال خاموش کردن نور الهی هستند و این کار را با طراحی و اجرای توطئه‌های مختلف انجام می‌دهند.

امام جمعه یزد در ادامه خطاب به افراد جامعه اسلامی گفت:‌ مومنان باید همیشه امیدوار باشند و بدانند که خداوند خود حامی نورالهی و پیروان دین حق است و فتنه دشمنان را خنثی می‌کند.

آیت الله ناصری یزدی با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی در عصر امروز سعی دارند قدرت نظام دینی جمهوری اسلامی ایران را کم کنند، تصریح کرد:‌ تحریم نیروهای انقلابی و سپاه از جمله توطئه و فتنه‌های شوم استکبار جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد، تحریم سپاه را بارزترین سند دشمنی استکبار جهانی با ارزش‌های انقلابی و دینی ملت ایران دانست و بیان کرد:‌ سپاه و بسیج به معنای واقعی پاسدار دستاوردها و ارزش های اسلام ناب محمدی هستند.

وی با اشاره به اهمیت دستاوردهای برون مرزی و داخلی سپاه در پاسداری از اسلام ناب محمدی، مرام مدافعین حرم به فرماندهی شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه شفاف از فرهنگ و مکتب انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: تحریم سپاه بیانگر ضعف دشمنان در برابر فرهنگ و مکتب اسلامی است.

امام جمعه یزد با بیان این‌که سپاه مانع بزرگی برای سطله‌گری استکبار جهانی است، اظهار کرد:‌ دلیل عصبانیت دشمنان از سپاه، حمایت محرومان و پاسداری از ارزش‌های انسانی و اسلامی انقلاب اسلامی است.

آیت الله ناصری یزدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که ایران با کسی جنگ ندارد، افزود: سپاه، بسیج و ولایت فقیه از مقدسات جمهوری اسلامی ایران هستند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تأکید کرد: سپاهیان، بسیجیان و مردم باید یکپارچه در حفظ اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی وحدت رویه داشته باشند و مشکلات را یکی از پس از دیگری حل کنند.

وی در پایان با بیان این‌که سپاه به کمک مسئولان و دست‌اندرکاران دولتی برود و فرآیند ساماندهی مشکلات کشور با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر اجرا کنند، گفت:‌ تنها راه پیروزی در برابر دشمنان وحدت و صبوری است.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول