اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

امام جمعه ابرکوه: موجودیت سپاه، صیانت از کشور را تضمین می‌کند

امام‌جمعه ابرکوه تصریح کرد: سپاه جزء لاینفک بدنه و استوانه نظام است و موجودیت سپاه تضمین بخش صیانت کشور است؛ یعنی اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.

امام جمعه ابرکوه: موجودیت سپاه، صیانت از کشور را تضمین می‌کند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این‌که این روزها هم‌وطنان ما در برخی مناطق کشور با قطعی و افت فشار گاز مواجه هستند، اظهار کرد: خدمت گازرسانی به مردم یکی از خدمات بزرگ جمهوری اسلامی به ملت است که رکورد کم‌نظیر جهانی یعنی گازرسانی ۹۸ درصدی را با ۴۰ هزار کیلومتر لوله‌گذاری پرفشار و ۳۰۰ هزار کیلومتر شبکه لوله‌گذاری فرعی از جنوبی‌ترین نقطه تا شمالی‌ترین نقطه کشور انجام داده است.

وی با بیان این‌که متأسفانه در کشور ما بر بسیاری از موضوعات مهم و مبتلابه مردم نظارت کم‌رنگ است، افزود: نسبت به معرف گاز هم مثل بنزین، آب، برق و امثال آن مبنا گذاری نمی‌شود تا وقتی دچار بحران شویم، آن‌وقت مسئولین مربوط از خواب بیدار می‌شوند.

امام جمعه ابرکوه گفت: مردم ما با پویش هر خانه یک بخاری و یک اتاق گرم همسو شده و با پوشیدن لباس گرم و مصرف کمتر گاز، زمینه بهره‌گیری هم‌وطنان از نعمت گاز را فراهم می‌سازند. حتی بعضی از مساجد محلات این شهر تعطیل و با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز نمازهای جماعت به صورت مشترک در مسجد محلات دیگر برگزار می‌شود.

دستاوردهای نظامی ایران محصول خودکفائی ملت است

حسینی در ادامه با بیان اینکه دستاوردهای نظامی ایران که کشورهای غربی به قدرت روزافزون آن اعتراف می‌کنند همه محصول خودکفائی و داخلی است، ادامه داد: غرب هرگز نمی‌تواند نقشه حمله نظامی به ایران را عملی کند؛ اما آن‌ها که فرصت آشوب و اغتشاش را برای خود ازدست‌رفته می‌بینند، فشار دیپلماتیک را در دستور کار خود قرار داده و اعدام یک جاسوس انگلیس را سپر اهداف خود کرده‌اند.

وی اذعان کرد: این‌ها با دلگرمی از حمایت پیاده‌نظام‌ها و جاسوس‌هایشان در ایران توطئه می‌کنند؛ اما دشمن به‌زودی خواهد دید که ملت بزرگ، صبور و انقلابی ایران با تکیه به لطف خدا و بهره‌گیری از عمق راهبردی منطقه‌ای و ادامه فعالیت بازدارنده دفاعی با هدایت‌های رهبر حکیم انقلاب و انسجام ملی، همه هجمه‌ها را پشت سر خواهد گذاشت.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: سپاه جزء لاینفک بدنه و استوانه نظام است و موجودیت سپاه تضمین بخش صیانت کشور است؛ یعنی اگر سپاه نبود، کشور هم نبود؛ بنابراین بدانید سپاه و نظام و انقلاب و ملّت همه تابع فرامین رهبر در جبهه‌ای واحد چنان مشت محکمی بر دهان شما یاوه‌سرایان خواهند کوبید که برای همیشه اظهار ندامت کنید.

پایان پیام/ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول