اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تایید حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در سوریه؛ دو نفر مجروح شدند

آمریکا تایید کرد که روز جمعه پایگاه نظامیانش در سوریه هدف حمله پهپادی قرار گرفته و در این حمله دو نفر مجروح شده‌اند.

تایید حمله پهپادی به مقر نظامیان آمریکایی در سوریه؛ دو نفر مجروح شدند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش آمریکا با انتشار بیانیه‌ای حمله به مقر نظامیان اشغالگر خود در التنف در سوریه را تایید کرد.

ارتش آمریکا در این بیانیه گفته، سه هواپیمای بدون سرنشین پایگاه نیروهای آمریکایی در سوریه را هدف قرار دادند و مدعی شده هیچ یک از نظامیانش آسیب ندیده‌اند. 

وبگاه گروه موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به معارضان- امروز (جمعه) خبر داد که پایگاه ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضدداعش به رهبری آمریکا در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق هدف حمله قرار گرفته است.

طبق این گزارش، این اولین بار است که در سال جدید میلادی و در بیش از پنج ماه گذشته این پایگاه آمریکا در سوریه هدف حمله قرار می‌گیرد.

فرماندهی مرکزی آمریکا در غرب آسیا همچنین گفته، دو فروند از این پهپادها با شلیک پدافندی نیروهای ائتلاف ساقط شدند و پهپاد سوم به محوطه پایگاه اصابت کرد و دو نفر از نیروهای موسوم به ارتش آزاد سوریه را مجروح کرده است که هم اکنون تحت مداوا قرار دارند. 

«جو بوچینو» سخنگوی سنتکام گفته، این حملات غیرقابل قبول است و نیروهای آمریکایی و شرکای ما را در خطر قرار میدهد و مبارزه با داعش را تضعیف خواهد کرد. 

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول