اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

امام جمعه سیرجان: «سپاه» مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است/ قطعنامه پارلمان اروپا واکنش به شکست در اغتشاشات بود

امام جمعه سیرجان گفت: سپاه پاسداران یک سرمایه اجتماعی و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است.

امام جمعه سیرجان: «سپاه» مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است/ قطعنامه پارلمان اروپا واکنش به شکست در اغتشاشات بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، امام جمعه سیرجان امروز در خطبه‌های نماز  جمعه این شهر اظهار کرد: تصمیم اتحادیه اروپا برای قرار دادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی وجاهت قانونی ندارد و نقض قوانین بین‌المللی است.

 حجت‌الاسلام عباس مسلمی‌زاده ادامه  داد: این اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران، بیش از آنکه ارزش عملیاتی داشته باشد، یک نمایش تبلیغاتی و واکنشی به شکست اغتشاشات برنامه‌ریزی شده آنها در کشور است که خواستند حرکتی نمایشی را برای دلخوشی مزدوران داخلی و خارجی خود داشته باشند.

خطیب جمعه سیرجان سپاه پاسداران را بازوی توانمند و قدرت شکست‌ناپذیر ملت ایران و نظام اسلامی در همه صحنه‌های پس از پیروزی انقلاب دانست و ابراز کرد: سپاه پاسداران یک سرمایه اجتماعی و مظهر مبارزه با تروریسم در منطقه است و هرجا همین غربی‌ها تشکیلات تروریستی ایجاد کردند سپاه با آنان مقابله کرده و محور مقاومتی که سپاه در منطقه ایجاد کرد مانع کشتار مردم توسط گروه‌های تروریستی شده است.

وی خدمات سپاه را برای ملت ایران یاد آور شد و افزود: سپاه در جبهه و جنگ و 8 سال دفاع مقدس، حوادث متعدد اعم از سیل و زلزله و خدمات‌رسانی در اقصی‌نقاط کشور، مقابله با دشمنان و فتنه گروهک‌ها درمقاطع زمانی متعدد، حضور سپاه در عرصه سازندگی و حتی سربلندی سپاه در آزمون مقابله با کرونا که تا پای جان به مردم خدمت کردند و مردم ایران حتی ملت‌های آزاده منطقه و جهان این خدمات را فراموش نمی‌کنند.

وی به جنگ فرسایشی اوکراین با روسیه هم اشاره کرد و گفت : آمریکا مقصر اصلی جنگ در روسیه است زیرا ادبیات تحریک‌آمیز و خطای غرب علیه روسیه موجب بحران اوکراین شد و غرب باید بداند سرنوشت اوکراین برای روسیه بیشتر از آمریکا اهمیت دارد و خوب است غرب دخالت نکند تا این جنگ فرسایشی به اتمام برسد.

پایان پیام/۸۰۰۱۵/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول