اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

خبرآنلاین دو سریالی که هنوز پخش نشده‌اند را نقد کرد!

سایت اصلاح‌طلب خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «سریال‌های الف ویژه اگر حالا ساخته می‌شدند چه قدر بودجه می‌خواستند؟» دو سریالی را نقد کرده که هنوز پخششان از تلویزیون شروع نشده است.

خبرآنلاین دو سریالی که هنوز پخش نشده‌اند را نقد کرد!

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری فارس، سایت اصلاح‌طلب خبرآنلاین در گزارشی با عنوان «سریال‌های الف ویژه اگر حالا ساخته می‌شدند چه قدر بودجه می‌خواستند؟» به بررسی بودجه مورد نیاز سریال‌های الف تلویزیون پرداخته است.

این سایت در گزارش خود دو سریالی را نقد کرده که هنوز پخششان از تلویزیون شروع نشده است.

در بخشی از این گزارش آمده است: «سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری، «ایل‌دا» به کارگردانی راما قویدل، «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی، «دادستان» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی، «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی از سریال‌های تازه‌ای هستند که با عنوان الف‌ویژه روی آنتن تلویزیون رفتند؛ اما ازنظر منتقدان هیچ یک تاثیر،محبوبیت و مخاطب «سربداران»، «امام علی(ع)»،«مدارصفر درجه»، «کلاه پهلوی»، «مختارنامه» و حتی «معمای شاه» را نداشتند.»

این رفتار رسانه‌های اصلاح‌طلب مسبوق به سابقه است. حدود یک دهه پیش نیز روزنامه مردم‌سالاری  به تحلیل سخنان شب گذشته رئیس جمهور وقت پرداخت و ادعا کرده بود که احمدی نژاد حرف تازه‌ای برای مردم نداشت. این در حالی بود که آن نشست تلویزیونی کنسل شده بود.

سایت خبرآنلاین توسط محمد مهاجری از عناصر رسانه‌ای نزدیک به حسن روحانی اداره می‌شود.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول