اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ادامه غیبت بازیکن لالیگایی در بازی‌های فولاد/ مشکل نکونام برای استفاده از تورس

تیم فولاد خوزستان برای استفاده از بازیکن لالیگایی خود با یک مشکل جدی مواجه است.

ادامه غیبت بازیکن لالیگایی در بازی‌های فولاد/ مشکل نکونام برای استفاده از تورس

محمدسجاد بهی - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فولاد خوزستان امروز در ورزشگاه تختی آبادان میهمان تیم صنعت نفت است. هفته گذشته تصاویر امضای قرارداد روبرتو تورس کاپیتان سابق اوساسونا در لالیگا از سوی این باشگاه اهوازی منتشر شد. او بیش از دو هفته است که در این شهر به سر می برد ولی در کمال تعجب باردیگر نامش در لیست فولاد خوزستان دیده نمی‌شود.

تورس به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرد انگیزه زیادی برای درخشش در این تیم دارد. او از نظر بدنی و فنی هم در تمرینات فولاد کاملا آماده بوده، به همین دلیل غیبتش در لیست و ترکیب این تیم کاملا عجیب است. از آنجا که لیست بازیکنان غیر آسیایی فولاد پر است، باید یکی از بازیکنان خارجی یعنی کولیبالی، پاتوسی یا کنت از لیست خارج شود تا فولادی‌ها بتوانند نام تورس را جایگزین کنند.

در روزهای اخیر اخبار زیادی درباره جدایی کولیبالی و پاتوسی از فولاد مطرح بوده ولی تا این لحظه هر دو در لیست مانده و جایی نرفته‌اند. قرارداد این دو بازیکن طوری بسته شده که باشگاه فولاد خوزستان هیچ حقی برای فسخ ندارد و تمام امتیازات به آن‌ها داده شده است.

حتی در مقابل بی‌نظمی‌های این دو بازیکن نیز فولاد نمی‌تواند کار خاصی انجام دهد، جز اینکه جواد نکونام به آن‌ها اجازه ندهد بازی کنند. اتفاقی که برای پاتوسی رخ داده و فعلا او را از ترکیب و لیست فولاد دور کرده است. این بازیکن چه ابتدای فصل و چه بعد از تعطیلات جام جهانی بدقولی کرد و به موقع در تمرین این تیم حاضر نشد. نکونام نیز با وجود مشکل کمبود بازیکن، ترجیح داد از اصول مدیریتی خود عقب نشینی نکند و با این بازیکن برخورد کند.

در گذشته نیز موسی کولیبالی در زمان حضور در تعطیلات بعد از مرخصی‌هایش تاخیر داشت. با وجود تلاش‌های نکونام برای حل مشکل تورس اما معادلات درست رقم نخورد و بازیکن اسپانیایی بازی امروز با صنعت نفت را هم از دست داد. موضوعی که گویا به شدت سرمربی فولاد را ناراحت کرده است. این باشگاه ظاهرا با چالش‌ها و مشکلاتی برای فسخ قرارداد بازیکن آفریقایی خود مواجه است و این به خاطر تعهداتیست که مدیران قبلی فولاد به پاتوسی داده‌اند.

از طرفی تصور می‌شد فولاد با وجود موانع موجود از ۲ هفته قبل بتواند سریعا راه حلی برای حل مشکل تورس و ورودش به لیست فولاد پیدا کند. بازیکن اسپانیایی به هر حال قرارداد بسته و حتی اگر بازی نکند پولش را می‌گیرد. معامله فولاد با این بازیکن و پاتوسی فعلا معامله دو سر باخت بوده است.

ایوب والی، وریا غفوری، محمد آبشک، یونس دلفی، فرشید اسماعیلی، علی قربانی و مجید علیاری نیز به دلیل مصدومیت دیدار امروز را از دست داده‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول