اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، نابخردانه و از روی بزدلی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: تصمیم پارلمان اروپا، مبنی بر تروریسم خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قطعاً نابخرادانه و از روی بزدلی است.

تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران، نابخردانه و از روی بزدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با تأکید بر این مطلب در جمع خبرنگاران و در حاشیه مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه بیرجند، خاطرنشان کرد: تصمیم نابخردانه پارلمان اروپا در تروریست خواندن سپاه پاسداران را قویاً محکوم می‌کنیم و این هشدار را هم می دهیم که این خطای بزرگ، بی پاسخ نخواهد ماند. 

وی با اشاره به اقدامات ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سطح ملی و بین المللی، تصریح کرد: تمام دنیا باید بدانند که با اینگونه اقدامات و تصمیمات، به جایگاه ارزنده و بی بدیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدشه ای وارد نخواهد شد، چرا که سپاه حامی مستضعفین و مدافع مکتب اسلام ناب محمدی است.

استاندار خراسان جنوبی، سردار شهید سلیمانی را اسطوره ای بی نظیر و نمونه ای روشن از نیروهای جهادی، انقلابی و آزادیخواه سپاه پاسداران خواند و گفت: اگر رشادت های سردار سلیمانی ها و همدانی ها نبود، بدون تردید پلیدی های داعشی های خونخوار، دامن همه دنیا را آلوده کرده بود و بی شک اروپا هم از این گزند در امان نمی ماند. 

به گفته وی؛ غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بنا به رسالتی که به دوش گرفته اند، هرگز از امنیت و آرامش کشور دست نخواهند کشید. 

وی متذکر شد: برای نهادی که مهمترین دغدغه اش تأمین امنیت و آرامش انسان هاست، هیچ ملیت و قومیتی فرق ندارد و همین است که در خارج از مرزهای ایران، همواره به دنبال دفاع از حقوق مظلومان و ستمدیدگان می باشد. 

استاندار خراسان جنوبی با تأکید بر کارنامه موفق سپاه پاسداران در تمامی عرصه های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، امنیتی و... تأکید کرد: مردم قدرشناس ایران اسلامی، هرگز این اقدامات را فراموش نخواهند کرد. 

قناعت خاطرنشان کرد: مردم ایران هرگز تحت تأثیر این سمپاشی ها و فرافکنی ها قرار نگرفته و همیشه پشتیبان نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران خواهند بود.

وی با اشاره به حوادث اخیر و نا آرامی هایی که حدود سه ماه کشور را در برگرفته بود، تصریح کرد: همه این دست و پا زدن ها و تهمت زدن ها به خاطر ناکامی دشمنان در این آشوب هایی است که به زعم باطل خود به پا کردند تا انقلاب اسلامی ایران را به زانو درآورند و خوشبختانه با درایت مردم نتوانستند. 

به گفته وی؛ مردم متدین، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی که طی این ۴۳ سال گذشته، بارها و بارها با چنین اقدامات نابخردانه ای مواجه شده اند، این بار هم با تیزهوشی و درایت، تحت لوای رهبری، از این آزمون سربلند بیرون خواهند آمد و گوش به این یاوه گویی ها نخواهند سپرد‌.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول