اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

واکنش سجادی به انتقادات هادی ساعی/ در قونیه چند روزی باهم بودیم

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به گلایه های هادی ساعی گفت: هادی ساعی حق دارد گلایه کند اما در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی چند روزی را در قونیه باهم بودیم.

واکنش سجادی به انتقادات هادی ساعی/ در قونیه چند روزی باهم بودیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو صبح روز جمعه با حضور در برنامه تلویزیونی ورزش و مردم گلایه ای از وزیر ورزش و جوانان داشت و‌گفت: تا به امروز هنوز تفاهم نامه مالی با وزارت ورزش و جوانان امضا نکرده ایم. من از سجادی وزیر ورزش و جوانان گلایه دارم. از روزی که حکم گرفته ام سجادی را ندیده ام، فقط در مراسم ها از دور باهم سلام و علیک کرده ایم و نتوانستیم با هم بنشینیم و در مورد مسائل تکواندو صحبت کنیم.

اما حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دقایق پایانی شب روز جمعه سی ام دی ماه با حضور در برنامه صف اول شبکه یک صدا و سیما در واکنش به صحبت های هادی ساعی گفت: هادی ساعی گله می‌کرد که وزیر را نمی‌بینند که حق دارد. من ۱۵۵ شهرستان را دیده‌ام. با افتخار آن‌جا حضور پیدا کردم. در سفر یزد گفتم یک سفر استانی به راحتی برگزار نمی‌شوند. پیگیری مصوبات استانی از شیرین‌ترین تکالیف ماست. افتخار دارم هم در سفرهای استانی رئیس جمهور حضور دارم و هم سفرهای خودمان.

وی در ادامه افزود: ساعی از دوستان بنده است، او قهرمان بزرگ ورزش است و از همه مهم تر اینکه او مدال های طلای المپیک را دارد و قهرمان ما و همکار ما است، گویا او گلایه ای را مطرح کرده که بنده را ندیده اما بنده و هادی ساعی چندین روز در قونیه محل برگزاری بازی های کشورهای اسلامی باهم بودیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول