اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مشارکت ۱۶۶ میلیاردی مردم قزوین در کمک به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.

مشارکت ۱۶۶ میلیاردی مردم قزوین در کمک به نیازمندان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همت امانی اظهار کرد: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) در اجرای فعالیت های خود توسعه فرهنگ انفاق و نیکوکاری است تا این فرایند به ارتقای خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان منجر شود.

وی ادامه داد: در این رویکرد استفاده از ظرفیت های مختلف مردمی برای کمک به ارتقای معیشت محرومان و رفع مشکلات آنها مدنظر است که در قالب طرح های مختلف اجرایی می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی ۹ ماهه سال جاری قزوینی ها بیش از ۱۶۶ میلیارد و ۹۴۴ میلیون تومان در کمک به نیازمندان و محرومان مشارکت مردمی کرده اند.

وی تصریح کرد: از این میزان بیش از ۷۱ میلیارد و ۷۸۲ میلیون تومان در ۱۷۸ مرکز نیکوکاری توسط اعضای این مراکز که اقشار مختلف مردم هستند، جمع آوری و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

امانی عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۸۵ میلیون تومان از مجموع کمک های مردمی جمع آوری شده صدقه بوده که در ۱۱۶ هزار و ۵۷۴ صندوق صدقات واریز شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: یکی از طرح های دیگر مشارکت های مردمی طرح اکرام ایتام و محسنین است که طی این مدت بیش از ۳۴ میلیارد و ۳۲۹ میلیون تومان کمک ۳۰ هزار و ۸۶۷ حامی به ۶ هزار و ۳۲۸ فرزند محسنین و یک هزار و ۲۸۱ فرزند یتیم واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق کد مهربانی # ۰۲۸*۸۸۷۷* اهداء کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول