اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

استاندار خراسان جنوبی: تصمیم پارلمان اروپا خارج از چارچوب ضوابط و قوانین بین المللی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: تصمیم پارلمان اروپا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، خارج از چارچوب ضوابط و قوانین بین المللی است.

استاندار خراسان جنوبی: تصمیم پارلمان اروپا خارج از چارچوب ضوابط و قوانین بین المللی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت امروز با بیان این مطلب در نشست جمعی از مدیران کل و فرمانداران استان، خاطرنشان کرد: مگر می شود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که براساس قانون شکل گرفته و طبق ضوابط اقدام می کند در فهرست گروه های تروریستی قرار داد؟

وی تأکید کرد: دوست و دشمن اذعان دارند که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یکی از بزرگترین و مؤثرترین نیروهای مسلحی است که جلوی تروریست ها ایستاده و نگذاشته است که در هیچ جای دنیا به مردم ستم کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به روند شکل گیری گروه تروریستی داعش، اظهار داشت: آمریکا و اتحادیه اروپا داعش را ایجاد کردند تا با استفاده از آن، خاورمیانه جدید را شکل دهند و جلوی پیشرفت و توسعه و انعکاس انقلاب را در اقصی نقاط دنیا بگیرند.

قناعت با تأکید بر این که هدف اصلی از شکل دادن داعش، جلوگیری از نفوذ نرم جمهوری اسلامی ایران بود، گفت: آنها قصد داشتند با استفاده از گروه های داعشی، عراق، سوریه، لبنان، یمن و ... را بگیرند و در ایران هم جولان بدهند، اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانع شد و به آنها اجازه چنین خطایی را نداد.

وی متذکر شد: این که عراق و سوریه سقوط نکردند و اسراییل همچنان محدود و محصور ماند، صرفاً به جهت جانفشانی ها، مبارزات و مدیریت درست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود.

به گفته وی؛ همه این توفیقات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به واسطه حمایت های مردم انقلابی و متدین ایران و تحت رهبری های پیامبرگونه مقام معظم رهبری صورت گرفته است. 

استاندار خراسان جنوبی با غیر حرفه ای و غیر منطقی خواندن قطعنامه پارلمان اروپا، گفت: این اقدامات اگر چه تحریک برانگیز است اما راه به جایی نخواهد برد و بیشترین ضرر و زیان های آن به خود اتحادیه اروپا برخواهد گشت.

قناعت با بیان این که ما با توان سپاه پاسداران، عین الاسد را زدیم و هیچ کس جرأت نکرد هیچ واکنشی به این ضربه داشته باشد، تصریح کرد: این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که تمامیت ارضی ایران و کشورهای همسایه را حفظ کرد و نگذاشت داعش وحشی این کشورها را سرنگون کند.

وی ادامه داد: این ها بعد این که دیدند داعش توفیقی برایشان به همراه نداشت و نتوانستند در موضوع اغتشاشات و تجزیه طلبی ها و اقدامات کوموله ها موفق شوند و همه این شکست ها را از چشم نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می دیدند، لذا دست به چنین حرکتی زدند.

به گفته وی؛ کفگیر فتنه ها و شیطنت های دشمنان به ته دیگ خورده و آن ها هیچ چیز دیگری برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران در چنته ندارند، به همین دلیل دست به چنین حرکت ناشیانه ای زده اند.

قناعت تأکید کرد: همه ما با حواس مان باشد که مراقب طراحی های دشمن باشیم و نگذاریم بر روی کوچکترین و کمترین ضعف هامان، موج سواری کنند.

وی متذکر شد: این تکلیف همه ماست که برای رفع مشکلات کشور کمر همت ببندیم و عزم مان را جزم کنیم.

پایان پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول