اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار می‌شود

همایش ملی حکمرانی اسلامی با هدف بررسی ماهیت و مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه چهارشنبه شب ۵ بهمن ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

همایش ملی حکمرانی اسلامی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، همایش ملی حکمرانی اسلامی با هدف بررسی ماهیت و مؤلفه‌های حکمرانی اسلامی با حضور صاحبنظران این حوزه چهارشنبه شب ۵ بهمن ماه جاری در قم برگزار می‌شود.

حجت الاسلام سیدکاظم سیدباقری دبیر علمی همایش ملی حکمرانی اسلامی صبح امروز با اعلام این خبر گفت: همایش ملی حکمرانی اسلامی توسط پژوهشکده نظام های اسلامی پژوهشگاه و با مشارکت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی،‌ انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم و خبرگزاری رسا با حضور نخبگان و صاحبنظران این حوزه با سخنرانی آیت‌الله عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در قم برگزار می‌شود.

سیدباقری افزود: برگزاری میزگرد علمی همایش با حضور حجج اسلام و آقایان استاد نجف لک زایی، محمدجواد ارسطا و محمود حکمت‌نیا و رونمایی از فصلنامه حکمرانی اسلامی و آثار پژوهشگاه در این حوزه از دیگر برنامه های این همایش ملی خواهد بود. همچنین تدابیری اندیشیده شده که به حاظران در جلسه گواهی معتبر پژوهشی اعطا شود.

دکتر سیدباقری ماهیت و مولفه‌های حکمرانی اسلامی، حکمرانی و نظام‌های معرفتی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی و حکمرانی مجازی را از محورهای این همایش ملی برشمرد و افزود: حکمرانی و نظام اخلاقی اسلام حکمرانی و نظام حقوقی اسلام، حکمرانی و تجربه نظام جمهوری اسلامی، حکمرانی و کارآمدی در نظام جمهوری اسلامی، حکمرانی و ثبات سیاسی در جمهوری اسلامی، حکمرانی حزبی و جمهوری اسلامی، حکمرانی مردمی و جمهوری اسلامی، حکمرانی ولایی و جمهوری اسلامی، مقایسه تجربه حکمرانی در جمهوری اسلامی و دیگر کشورها نیز از سایر محورهای این همایش ملی است.

گفتنی است همایش ملی حکمرانی اسلامی با حضور نخبگان و اساتید حوزه و دانشگاه چهارشنبه شب ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ تا ۲۱ در تالار استاد موسویان(ره) پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی به آدرس قم،‌ بلوار ۱۵ خرداد، خیابان شهید میثمی برگزار می شود و پذیرای علاقمند به مباحث حکمرانی و آینده پژوهی خواهد بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول