اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

اختلال کامل در سایت ایران‌خودرو دیزل در مدت کوتاه ثبت‌نام پیکاپ اتوماتیک

امروز قرار بود اولین ثبت‌نام پیکاپ فوتون اتوماتیک از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو دیزل انجام شود اما در مدت کوتاه ثبت‌نام، سایت کاملا با اختلال مواجه بود و پس از تکمیل ظرفیت، سایت باز شد‌.

اختلال کامل در سایت ایران‌خودرو دیزل در مدت کوتاه ثبت‌نام پیکاپ اتوماتیک

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس شرکت ایران خودرو دیزل پیش از این از اولین عرضه محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز شنبه یکم بهمن‌‌ خبر داده بود؛ این اولین عرضه پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک‌ بود.

طبق اعلام ایران خودرو دیزل، پیکاپ فوتون اتوماتیک در این طرح به صورت قیمت قطعی و با موعد تحویل اسفندماه و در دو رنگ مشکی و سفید به مشتریان عرضه ‌می‌شود؛ در این طرح فروش برای رعایت حقوق خریداران، هر کد ملی صرفا قادر به ثبت سفارش درخواست خرید یک خودرو بود و خریداران نباید سابقه خرید محصول پیکاپ از شرکت ایران خودرو دیزل در یک سال گذشته را داشته باشند.

اما بلافاصله پس از شروع ساعت ثبت‌نام در 10 صبح امروز، سایت ایران‌ خودرو دیزل با اختلال کامل مواجه شد؛ این را چندین نفر از مخاطبان فارس گفتند؛ به گفته آنها، همزمان با شروع ثبت‌نام فوتون، سایت ایران‌خودرو دیزل با اختلال کامل مواجه شد و حتی امکان ورود به سایت هم وجود نداشت.

یکی از مخاطبان به فارس گفت که در طول زمان کوتاه ثبت‌نام، بارها با تلفن همراه و همچنین کامپیوتر شخصی قصد ورود به سایت ایران خودرو دیزل و ثبت‌نام داشتیم که به هیچ عنوان سایت باز نمی‌شد اما بلافاصله پس از پایان زمان ثبت‌نام، سایت به راحتی باز شد.

به گفته این مخاطب، ممکن است ایران‌خودرو دیزل آماری اعلام کند که در همین مدت کوتاه افراد زیادی به راحتی ثبت‌نام کرده باشند در حالی که ما و چندین تن از نزدیکان تلاش کردیم ثبت‌نام این خودرو را انجام دهیم اما به هیچ عنوان امکان ورود به سایت ایران‌خو‌درو دیزل فراهم نبود.

وی افزود: اینکه همزمان با اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو، ثبت‌نام فوتون‌ها هم بدون اطلاع‌رسانی کامل قبلی انجام شد، جای تأمل دارد.

این متقاضی خودرو اضافه کرد: بلافاصله پس از رفع اختلال و باز شدن سایت، اطلاعیه پایان زمان ثبت‌نام فوتون و تکمیل ظرفیت هم در آن درج شد‌.

خبرگزاری فارس منتظر دریافت توضیحات ایران‌خودرو دیزل در این‌باره است.

پایان پیام/‌ ت 93

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول