اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

توضیح رئیس شورای شهر سی‌سخت در مورد پایان همکاری با شهردار+فیلم

رئیس شورای اسلامی سی سخت گفت: عزل و نصب شهردار سی سخت فارغ از هرگونه فشار سیاسی بود

توضیح رئیس شورای شهر سی‌سخت در مورد پایان همکاری با شهردار+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، به گفته تقی زاده رئیس شورای اسلامی سی سخت عزل و نصب شهردار سی سخت فارغ از هرگونه فشار سیاسی بود.

تقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر سی سخت در گفت وگو با فارس گفت: چند روز پیش پس از به توافق رسیدن اکثر اعضای شورای شهر سی سخت به این نتیجه رسیدیم که دیگر نمی توانیم با صیادی به عنوان شهردار ادامه دهیم و قرار بر این شد که مهدی فرهادی به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شود که به دلیل مشکلات قانونی ادامه کار با ایشان نیز میسر نگردید که دوباره در روز جمعه در جلسه ای که درشورای اسلامی سی سخت برگزار گردید اعضای شورا موافقت کردند که مهدی یکتاپرست  را به عنوان سرپرست شهرداری سی سخت معرفی کنند.

تقی زاده اظهار داشت: خدمت همه مردم شریف و فهیم عرض کنم که در عزل و نصب اخیر انجام گرفته توسط شورای اسلامی سی سخت هیچ گونه فشار سیاسی نبوده و این شورا مفتخر است که خودشان با اقتدار  برای شهرشان تصمیم گیری می کنند و اجازه دخالت وتصمیم گیری سیاسیون را نخواهند داد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول