اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

کمیته ویژه رسیدگی به محله‌های محروم استان تشکیل می‌شود

استاندار البرز با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی مردم محور برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر از احزاب و گروه‌های اجتماعی خواست که برای هر چه باشکوه برگزار کردن این ایام وارد میدان شوند در این میان کمیته ویژه رسیدگی به محله‌های محروم تشکیل می‌شود.

کمیته ویژه رسیدگی به محله‌های محروم استان تشکیل می‌شود

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی که روز شنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ماه رجب و تبریک ولادت امام محمد باقر (ع)، گفت: ضرورت دارد تمامی مصوبات این جلسه اجرایی شود و بر روند تحقق آن نظارت جدی صورت گیرد.

وی ادامه داد: تمامی مدیران، گروه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... که دل در گرو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند باید برای گرامیداشت این ایام که نشانه شکوه و عظمت مردم انقلابی و مسلمان کشورمان است، ورود کنند.

عبداللهی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی یک خواست و اراده مردمی بود از این رو همواره مردم پیشقدم گرامیداشت و جشن و سرور برای این دستاورد بزرگ بوده اند بنابراین باید همچنان امور را به دست مردم بسپاریم.

وی افزود: دستگاه ها و اداراتی که بیشترین همراهی را با برگزاری این مراسم داشته باشند مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

استاندار البرز گفت: کمیته های 20 گانه ای که امروز احکام خود را دریافت کردند باید گزارش دقیقی از عملکرد خود ارائه دهند.

وی افزود: فرمانداران و ائمه جمعه و جماعات شهرستان ها طی جلسه ای هماهنگی های لازم را برای ایجاد شور و نشاط و برگزاری مراسم و تبیین گری در مساجد و مصلاهای نماز جمعه، ترتیب دهند.

عبداللهی گفت: میز خدمت در روزهای جمعه از ابتدا تا پایان بهمن ماه در مصلاهای شهرستان های هفتگانه استان با حضور فرمانداران برپا شود.

وی افزود: تولید محتوا و تهیه و تنظیم مطالب با هدف آگاهی بخشی تبیین گری در فضای مجازی به جد دنبال شود.

استاندار البرز گفت: شهرداران علاوه بر آذین بندی در مناطق خود، نظافت و زیباسازی شهرها را با عنوان استقبال از بهار در دستور کار قرار دهند.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در برنامه مدیران استان قرار گیرد و برای این منظور برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

عبداللهی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی محلی، سالنی و بوستانی در برنامه های اداره کل ورزش و جوانان قرار گیرد.

وی افزود: طرح نصب پرچم جمهوری اسلامی ایران در منازل و اصناف با همراهی شهرداری ها اجرایی شود.

استاندار البرز گفت: همایش و جلسات تبیین گری در مدارس و دانشگاه ها با حضور سخنرانان مطرح و سرشناس برگزار شود.

وی با بیان اینکه ۴۴ موکب در مدت ۲ روز در استان برپا می شوند، افزود: نور افشانی در روز ۲۲ بهمن ماه نیز با شکوه ویژه ای صورت گیرد.

عبداللهی گفت: کارگروه ویژه رسیدگی به موضوعات و مسائل مناطق محروم و کمتر برخوردار استان نیز تشکیل شود و حضور فعالی در محله های هدف داشته باشد.

در پایان این جلسه احکام روسای کمیته‌های ۲۰ گانه برگزاری مراسم دهه مبارک فجر در استان توسط استاندار البرز اعطا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول