اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

«حسین ارجمندی» جانباز ۷۰ درصد کرمانی آسمانی شد/ ابراز همدردی فرمانده سپاه ثارالله با خانواده شهید و همرزمانش

حسین ارجمندی جانباز سرافراز ۷۰ درصد کرمانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست.

«حسین ارجمندی» جانباز ۷۰ درصد کرمانی آسمانی شد/ ابراز همدردی فرمانده سپاه ثارالله با خانواده شهید و همرزمانش

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین ارجمندی جانباز سرافراز ۷۰ درصد کرمانی به جمع همرزمان شهیدش پیوست و آیین تشییع این شهید بزرگوار فردا صبح دوم بهمن‌ماه از محل حسینیه ثارالله برگزار می‌شود.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان طی پیامی با اشاره به اینکه شهادت جانباز سرافراز  برادر مجاهد حسین ارجمندی  موجب اندوه و تألم وافر شد، اظهار داشت: این مجاهد فی سبیل‌الله که عمر پر برکت خود را در سایه‌سار قرآن و اهل‌بیت(ع) و به مجاهدت خالصانه در جبهه‌های نور به‌عنوان بسیجی در میدان مبارزه با دشمن، در عملیات‌های حصر آبادان، بستان، کربلای ۵، نصر ۴ و والفجر ۸ حضور یافت و با وجود جراحات بسیار تا پایان جنگ در جبهه حق علیه باطل رزمندگی کرد.

سردار محمدعلی نظری ادامه داد: شهید ارجمندی پس از دفاع مقدس نیز در قامت یک جانباز بصیر و انقلابی  بر مسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام  شربت شهادت را نوشید و به دیدار حضرت حق شتافت.

 وی تصریح کرد: بی‌شک مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر، مومنانه و شجاعانه آن مرد مجاهد و جانباز عالیقدر در دفاع از انقلاب، نظام و میهن اسلامی و خدمت صادقانه به ملت عظیم‌الشان ایران به‌ویژه در هشت‌سال دفاع مقدس، ماندگار و مایه افتخار رزمندگان اسلام و پاسداران انقلاب اسلامی بوده و منشور راهنما و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای ایران عزیز قرار خواهد گرفت.

 فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با تبریک و تسلیت شهادت رزمنده شایسته، مومن و مخلص و جانباز مجاهد به خانواده معزز، بستگان و نیز همه همکاران و همرزمان آن مجاهد، همچنین از خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات  و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت کرد.

 پایان پیام/۸۰۰۱۹/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول