اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

روزانه بیش از 9 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی چهارمحال و بختیاری مصرف می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون با توجه به سرمای هوا روزانه 9 میلیون و 200 هزار مترمکعب گاز در بخش خانگی استان مصرف می‌شود در صورتی که این عدد طی 2 هفته گذشته هشت میلیون و 604 هزار مترمکعب بود.

روزانه بیش از  9 میلیون مترمکعب گاز در بخش خانگی چهارمحال و بختیاری مصرف می‌شود

جهانبخش سلیمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌اکنون با توجه به سرمای هوا روزانه ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب  گاز در بخش خانگی استان مصرف می‌شود در صورتی که این عدد طی ۲ هفته گذشته هشت میلیون و ۶۰۴ هزار مترمکعب بود.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این میزان گاز مصرفی تا زمان کاهش برودت هوا در استان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توصیه می‌شود همه شهروندان یک درجه گرمای وسایل گرمایشی خود را کم کنند، اضافه کرد: تاکنون گاز هیچ مشترک خانگی در استان قطع نشده است.

سلیمیان عنوان کرد: تا کنون ۹۹.۵ درصد از جمعیت ساکن در شهرها و ۹۱.۵ درصد از جمعیت ساکن در روستاهای چهارمحال و بختیاری به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شده‌اند.

وی افزود: هم‌اکنون ۱۹۵ هزار و ۷۲۵ انشعاب گاز در استان وصل شده که از این تعداد ۱۱۶ هزار و ۵۴۶ انشعاب مختص شهرها و ۷۹ هزار و ۱۷۹ انشعاب مربوط به روستاهای استان است.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول